Web Analytics Made Easy - Statcounter

ئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، دقایقی با اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر که محور صحبت‌هایش در دو بخش اخلاقی و فنی بود گفت: اخلاق باید مهمترین اصل در اردوهای تیم ملی باشد، به مربیان و بزرگترهای خود احترام بگذارید و نظم و انضباط اردویی را رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ما مهم است که وقتی شما به خانه‌هایتان و نزد پدر و مادرتان می‌روید، آنها نتایج و تأثیرات اردوها را در اخلاق و منش شما متوجه شوند و بدانند که شما با حضور در اردوها از نظر اخلاقی بهتر شده‌اید.

دبیر با اشاره به اینکه باید برای انجام تمرینات خود هدف و برنامه داشته باشید، تصریح کرد: کشتی‌گیری ماندگار‌تر است که از الان برای خود برنامه داشته باشد، اگر برای چیزی غیر از کسب مدال طلای المپیک در اردوهای تیم ملی هستید، همین الان کشتی را رها کنید. پس طوری تمرین کنید که هدفتان قهرمانی در المپیک باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش فراوان برای رسیدن به اهداف خود و توکل بر خدا را سرلوحه کار خود قرار دهید و قول می‌دهم که با این روش حتما موفق خواهید شد.

برگزاری کلاس زبان انگلیسی برای المپیکی‌های کشتیکاوه: جامعه کشتی باید از تیم المپیکی حمایت کند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی در دو سهمیه باقی مانده در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم توسط امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی موفق به کسب سهمیه المپیک شد. به این ترتیب شاگردان رنگرز با ۶ ورزشکار راهی المپیک خواهند شد.

حسن رنگرز پس از کسب دو سهمیه باقی مانده در کشتی فرنگی گفت: خدا را شکر دلاورمردان کشتی گام اول را خوب برداشتند. بابت کسب این دو سهمیه به همه تبریک می‌گویم. با یک انسجام تیمی خوب به این دو سهمیه رسیدم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: امیدوارم در فاصله کمتر از ۱۰۰ روز مانده به المپیک بتوانیم خوب تمرین کنیم و در آن آوردگاه مهم نتایج خوبی کسب کنیم. همه مردم به گردن ما دین دارند و خوشحالم که توانستیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

وی گفت: از فدراسیون بابت همه امکانات بی نظیری که در اختیار ما قرار داد، تشکر می‌کنم. از همه همکاران و مربیان سازنده هم تشکر می‌کنم. امیدوارم در المپیک شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان باشیم.

کد خبر 6084681 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک