Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:33:51 GMT

آسمان در اغلب مناطق کشور صاف و آفتابی است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۵۸۶

آسمان در اغلب مناطق کشور صاف و آفتابی است

به گزارش خبرگزاری مهر، از امروز تا روز شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با آسمانی صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود، طی این مدت در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده و به سبب جریانات گرم و مرطوب جنوبی طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در دامنه و ارتفاعات استان‌های کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شمال خراسان رضوی و شمال خراسان شمالی افزایش ابر همراه با رعد و برق، بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، طی امروز و فردا در برخی ساعات در شرق سمنان، جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل و از امروز تا اواخر هفته در برخی مناطق خوزستان و ایلام وزش باد شدید و به‌نسبت شدید رخ می‌دهد.

در نقاط مستعد مناطق ذکر شده خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست، از امروز تا جمعه شرق دریای عمان و به تناوب خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

کد خبر 5236441

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت هوا دریای خزر انتخابات 1400 دریای عمان انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش روز دختر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وضعیت معابر کیفیت هوای تهران ویروس کرونا قوه قضاییه پلیس راهور سازمان محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان