Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:21:45 GMT

حملات وحشيانه سعودي ها به يمن

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۶۰۸

خبرگزاری آریا- درحملات جنگنده‌های متجاوز سعودی به استان‌های مأرب، الجوف، صعده و الحدیده در یمن، چند غیر نظامی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون المسیره، استان‌های مأرب، الجوف، صعده و الحدیده در یمن از هوا و زمین آماج حملات وحشیانه جنگنده‌های متجاوز سعودی و مزدوران آنان بود که بر اثر این حملات یک شهروند یمنی در استان صعده به شهادت رسید و یک شهروند دیگر زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متجاوزان سعودی -آمریکایی دیروز در 10 نوبت شماری از استان‌های یمن را بمباران کردند.
یک شهروند یمنی در استان صعده در تیراندازی نیرو‌های مرزی سعودی به سوی منطقه الرقو به شهادت رسید و یک شهروند دیگر نیز در نتیجه حملات توپخانه و موشکی ارتش سعودی به شهرستان شدا در این استان زخمی شد.
شهرستان الکتاف در استان صعده در پنج نوبت و دو خانه در شهرستان صرواح در استان مأرب در دو نوبت و شهرستان خب و الشعف در استان الجوف در یک نوبت بمباران شدند.
متجاوزان به یمن و مزدوران آنان 83 بار توافقنامه آتش بس سوئد را در استان الحدیده نقض کردند. پرتاب بمب با هواپیما‌های جاسوسی به شهرستان‌های تحیتا و الفازه و پرواز 9 فروند هواپیمای جاسوسی برفراز حومه الحدیده و یازده مورد حملات توپخانه‌ای و 55 مورد تیراندازی با انواع سلاح‌های مختلف، از جمله موارد نقض است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وحشیانه سعودی یک شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

این روز‌ها تهیه مسکن به عنوان سرمایه و گنجینه‌ای برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود؛ بنابراین افراد جامعه برای تهیه آن به دنبال راه حلی هستند تا در سقف ایمن خانه خود زندگی خوبی را سپری کنند. دولت به منظور سهولت تهیه مسکن برای جامعه به ویژه اقشار کم درآمد طرح مسکن ملی را بنا کرد تا بتواند شادی و نشاط را به خانواده ها ارمغان بخشد. اما در برخی از مواقع عواملی از جمله تاخیر در تحویل مسکن لذت داشتن این سرمایه ارزشمند را از خانواده‌ها دور می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی حدود 400 متقاضی مسکن ملی در شهرستان نورآباد استان لرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مشکل ما ۴۰۰ نفر از خانواده‌های شهرستان نورآباد در مرکز شهرستان دلفان استان لرستان را لطفا پیگیری کنید خیلی از ما پنج سال است که در مسکن ملی ثبت نام کردیم و هر وقت که مراجعه کردیم با عدم پاسخگویی مواجه شدیم. با وجود اینکه آورده را به حساب واریز کردیم ولی متاسفانه بعد از این چند سال عملآ کاری برای ما انجام ندادند. الان دو تا قسط را سر وقت پرداخت کردیم از این جهت خواستیم لطف کنید پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد