Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:24:28 GMT

پاسخ عزیزی خادم به احتمال جدایی اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۶۳۹

پاسخ عزیزی خادم به احتمال جدایی اسکوچیچ

عزیزی خادم به موضوع ادامه کار یا جدایی دراگان اسکوچیچ پرداخت و درباره آینده تیم ملی ایران صحبت های مبهمی را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از ورود کاروان تیم ملی به پایتخت، خود را در محاصره خبرنگاران دید و دقایقی با آنها صحبت کرد و البته از پاسخ روشن به پرسش‌ها طفره رفت اما نوع صحبت هایش طوری بود که خبرنگاران حاضر در صحنه، اینطور برداشت کردند که او حمایت لازم را برای ادامه کار اسکوچیچ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال را می‌خوانید:

 

او در ابتدای مصاحبه گفت: تیم ملی توانست نتیجه تاریخی بگیرد. تک تک بچه ها و کادرفنی، یک انسجام تاریخی و همدلی مثال زدنی داشتند. به عینه شاهد این بودم و در یک فرآیند تاریخی و با یک روح تعامل جمعی، برگ جدیدی از تاریخ را رقم زدند. هیچوقت امکان پیروزی بر بحرین در زمین خودش نبود و 10 سال بود مقابل عراق مشکل داشتیم. از این بابت خدا را شاکریم که این سعادت خوشحالی مردم، به دست این بچه ها و این فدراسیون رقم خورد.

 

وی افزود: این انسجام زحمات همه بود، چه بچه های تیم ملی، چه کادرفنی، چه تیم پشتیبان و رسانه ها از جمله رسانه ملی. امیدواریم بتوانیم از این مقطع تاریخی که گذر کردیم، در مرحله بعدی که کار سخت تری هست هم به موفقیت برسیم. اهداف بزرگی فدراسیون فوتبال دارد و امیدوارم این اهداف را محقق کنیم. فدراسیون نوپایی که در سه سال آمده، قضاوت عملکرد متفاوتش با افکار عمومی است. این درس و عبرت تاریخی بود که نگاه جمعی و روح تعامل جمعی را در خودمان بیشتر متبلور کنیم. نگاه دیگر خواهانه را یاد بگیریم، کارهای بزرگی مانده و باید فضایی را برای تیم ملی بزرگسالان درست کنیم که با اقتدار مرحله بعدی را هم بگذراند. کار کار بسیار سختی است چه از نظر اقتصادی که باید بتوانیم برنامه ریزی کنیم که بتوانیم به لطف الهی این کار را انجام دهیم. فدراسیون فوتبال اهداف بلند مدت دارد و این زمان و هزینه می‌خواهد. فکر می‌کنم این تفاوت را خود شماها و خود مردم می‌بینید. مسیر مسیر روشنی است و امیدوارم همه مسئولین، به تیم ملی ایران و فوتبال ملی و فدراسیونی که متعلق به خود مردم است و الان مظهر انسجام ملی شده و امروز توانسته با بردهای تاریخی، باعث سرور و شادمانی و شادکامی ملت بزرگ و متمدن ایران شده، امیدوارم این مسیر را تقویت کنیم و به تک تک بازیکنان ملی و ایرانمان افتخار کنیم. ما همه ایرانیم و به حضور در این کارزار و این که بتوانیم کاری را انجام دهیم، بسیار خرسندیم و این را سعادت بزرگ و عظما می‌دانیم. انشالله چه رسیدن به جام جهانی و رده های دیگر، نیازمند یک راهبرد توسعه دارد که فدراسیون در پیش گرفته و البته این نیازمند همکاری جانانه است.

 

عزیزی خادم با اشاره به مشکلات فوتبال عنوان کرد: این فوتبال متعلق به مردم است و فوتبال را تنها نگذاریم. این فوتبال به مشروعیت و مشروعیت فوتبال ملی کمک می‌کند. بازهم ممنونم و من حتما در فرصت های آتی بعدا صحبت خواهم کرد. به خصوص درباره رای آقای ویلموتس که مصائب و مشکلات و مصیبتی را برای فدراسیون ایجاد کرده، نزدیک است و حتما به وضوح با مردم سخن خواهم گفت. امروز خوشحالیم از خوشحالی مردم اما کار سخت تر شده و تمام نشده.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور اسکوچیچ تصریح کرد: انشالله، حالا باید جلوتر برویم و این کاری است که باید برود در هیئت رئیسه. هیئت رئیسه بالاترین مرجع تصمیم گیری است. جا دارد از برادران خوبم و سرکار خانم موسوی تشکر کنم. باید آنجا بررسی کنیم. فوتسال و فوتبال بانوان را داریم و فوتبال مسیرش به روشنی مشخص است. امیدوارم همه به روشنی این مسیر کمک کنیم. امیدوارم همه باعث و بانی خوشحالی ملت عزیزی شویم که روزهای سختی را از نظر اقتصادی می‌گذرانند. امیدوارم در روزهای واپسین این دولت و دولت مستقر جدید، فوتبال را ببینند و امکان مالی را فراهم کنند تا در این راستا برنامه ریزی کنیم. فوتبال به دنبال این است که اعتبارش را برگرداند و در این راه گام برداشته. بحث تجاری کردن فوتبال مبحث بسیار بسیار مهمی است که تفاوت این فدراسیون با قبلی را رقم خواهد زد. من فکر می‌کنم شباهت های ما در دیگر موضوعات هم با فدراسیون های قبلی کمتر است. به همین دلیل شما می‌بینید تیم ملی ایران اعتبارش را کسب می‌کند و همه ابزار و امکان را فدراسیون در اختیار قرار داده تا تیم ملی سربلندانه، سرافرازانه، مدبرانه و شکوهمندانه قدم در این مسیر بردارد. انشالله مدیریت فدراسیون و دوستان من در این راستا فضا را باز کنیم و متبحرانه جلو برویم و گام بردارم.

 

شهاب الدین عزیزی خادم در پایان در پاسخ به خبرنگاران سمج که به دنبال گرفتن جواب قطعی به سوال خود بودند، گفت: آقای اسکوچیچ زحماتش قابل تقدیر است. ما احترام می‌گذاریم به ایشان، ما هم تمام قد تا امروز که بودیم همه کنار هم بودیم و این را قطعا هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرد. اینکه قراردادش تمام شده بله اما فدراسیون مبنای تصمیماتش جمعی است. من به عنوان عضوی از فدراسیون، تابع تصمیم جمع هستم و برنامه ریزی خواهم کرد و خیر و صلاح فوتبال رقم خواهد زد و آقای اسکوچیچ هم خیلی زحمت کشیدند.

 

وی که تلاش می‌کرد خود را از مهلکه رها کند، در جمله پایانی اش اظهار داشت: ما دنبال کارهای بزرگ هستیم.

 

تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ (سرمربی) شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ سرمربی شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند