Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی بخش رئیسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفا می‌کند، اظهار داشت: بازگشایی و اصلاح مسیرهای روستایی ده ملا به قطری به طول ۸ کیلومتر، قطری به پلنگ حصار بطول ۶ کیلومتر، سردریا - انجرک- جلگه- ده پودینه بطول ۸ کیلومتر، گود به سنجدک بطول ۵ کیلومتر از مهمترین محورهای بازگشایی شده سال گذشته شهرستان میرجاوه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  وجود راه های امن و مناسب را یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه هر منطقه عنوان کرد و افزود: راههای روستایی دامنه تفتان اکثر از داخل رودخانه ها و دره ها عبور کرده و به علت کوهستانی بودن دارای شیب زیاد و صعب العبور هستند بطوری که در مواقع بارندگی با جاری شدن آب رودخانه های فصلی مسیرها مسدود و تردد در این محورها قطع یا به سختی انجام می شود که با انجام این بازگشایی و اصلاح مسیرهای ذکر شده از مسدود شدن طولانی مدت راهها جلوگیری شده و تردد های روستاییان گرامی سهل تر خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میرجاوه تاکید کرد: با توجه به اهمیت خدمات رسانی به روستاییان گرامی شهرستان، راهداران این اداره در سال جدید علاوه بر تکمیل بازگشایی و اصلاح مسیرهای باقی مانده سال گذشته، در سال جاری نیز بازگشایی ۴۶ کیلومتر از محورهای روستایی سخت گذر این شهرستان را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی بازگشایی و اصلاح شهرستان میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند