Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منظری توکلی گفت: اگر ما انتخاب درست انجام دهیم مطمئنا مشکلات کشور قابل حل هستند از طرفی حضور پرشور مردم سبب امنیت کشور خواهد شد و چشم طمع دشمن را به این کشور کور خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، امروز صبح جمعی از اساتید دانشگاه های معتبر استان کرمان به ویژه بسیج اساتید برای امضای میثاق نامه و تجدید بیعت با شهدا و سیدالشهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا خبرنگار ما از تنی چند از اساتید گفتگویی در رابطه با رویداد ۲۸ خرداد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی مصاحبه ای انجام داده که از نظرتان می گذرد؛

علاج دردهای مزمن کشور حضور پرشور و انتخاب فرد انقلابی و جهادی است

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه و عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این رابطه اظهار کرد: دشمن از نقطه ضعف واقعی ما استفاده کرده است و واقعیت این است که جوانان بیکار هستند برای اینکه ما تحول ایجاد کنیم و وضعیت فعلی را تغییر دهیم باید با حضور در انتخابات یک ایده، یک نظریه جدید، یک فکر و دیدگاه جدید را انتخاب کنیم، و به اصلحی رأی دهیم که بتواند در شرایط موجود جامعه بهبود و اصلاح ایجاد کند.

وی گفت: مطمئنا همین طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ علاج دردهای مزمن کشور حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد مسئولیت شناس انقلابی وجهادی است، اگر مردم به دنبال حل مشکلات کشور هستند حتما باید در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کنند، انتخابات اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر و هم برای انتخاب ریاست جمهوری پای صندوق های رأی حاضر شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تصریح کرد: اگر ما انتخاب درست انجام دهیم مطمئنا مشکلات کشور قابل حل هستند از طرفی حضور پرشور مردم سبب امنیت کشور خواهد شد و چشم طمع دشمن را به این کشور کور خواهد کرد.

منظری توکلی تاکید کرد: من معتقد هستم اگر مردم امروز حضور داشته باشند با رای خود می توانند امنیت و مرتفع ساختن مشکلات را تضمین کنند اما اگر این حضور پرشور نباشد هیچ بعید نیست که فردا ما مجبور باشیم با دادن جوانان و خون های زیادی امنیت و تمامیت ارضی کشور را حفظ کنیم.

وی افزود: به هر عقل سلیمی مراجعه کنید می گوید این حضور لازم است و با شناختی که ما از مردم وطن خودمان داریم مطمئن هستیم که در روز جمعه ۲۸ خرداد حضور حداکثری موجب می شود که دشمن ناامید و دوستان انقلاب به امید برسند.

اقتدار ایران در گرو مشارکت حداکثری است/ اگر دل در گرو کشور داریم باید رأی دهیم

حسین رشیدی نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور کرمان نیز در این گفتگو بیان کرد: سرنوشت نظام جمهوری اسلامی باحضور حداکثری آحاد مردم در روز ۲۸ خرداد پای صندوق های رأی رقم  خواهد خورد.

وی گفت: دشمن در این ۴۲ سال انقلاب تمامی هم و غم خود را بر این گذاشته است که به نحوی از این مشارکت و حضور حداکثری بکاهد به دلیل اینکه جمهوری اسلامی را ضعیف جلوه دهد و به اقتدار انقلاب اسلامی لطمه وارد کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور کرمان خاطرنشان کرد: ما می دانیم نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حضور حداکثری مردم است که اقتدار خود را پیدا کرده است و به دنبال این اقتدار قطعا ما شاهد امنیت فرا گیر در کشورمان خواهیم بود.

این اقتصاددان عنوان کرد: وقتی امنیت داشته باشیم به دنبال آن سرمایه گذاری خواهیم داشت و به تبع آن رشد تولید، اشتغال، کاهش بیکاری داریم آنچه خواست مردم است، مشکلات معیشتی با این حضور مرتفع خواهد شد که دشمن این را نمی خواهد، لذا از هر مسیری بتواند ورود کرده و به این نظام و انقلاب ضربه خواهد زد و بذر ناامیدی را ایجاد خواهد کرد که جوانان در پای صندوق ها حاضر نشوند.

رشیدی نژاد عنوان کرد: اگر دل در گرو ایران و کشورمان داریم این میسر نمی شود و این اقتدار ایران و به تبع ایجاد امنیت اتفاق نمی افتد مگر با حضور حداکثری مردم.

وی خاطرنشان کرد: امید که در ۲۸ خرداد این حضور حداکثری را داشته باشیم و بتوانیم این دشمنانی که هیچ وقت خواهان ایران سربلند نبودند ناامید کنیم.

جمهوریت کشور با رأی دادن ما تقویت می شود/ مشارکت حداکثری پشتوانه امنیت کشور 

حسین نگارستانی عضو هیئت علمی دانشگاه ولی عصر شهرستان رفسنجان اذعان کرد: اگر قلب ما برای حاج قاسم می تپد، آرمان حاج قاسم حفظ این حرم بود که در زمان ما حرم جمهوری اسلامی است و جمهوریت کشور با رای دادن ما تقویت می شود.

وی گفت: اگر از وضعیت موجود ناراضی هستیم، اگر دوستدار تغییر هستیم باید رأی دهیم اگر می خواهیم در جهت نواقصی که صورت گرفته و اعمال شده در واقع این رای ندادن ما پاسخ مثبتی به دشمن است و جهت مثبتی محسوب نمی شود.

این کارشناس آمار تصریح کرد: یعنی در واقع پشتوانه امنیت کشور همین مشارکت مردمی است یعنی اگر بخواهیم به نفع خودمان کار کنیم باید رای دهیم و اگر رأی ندهیم به زبان ساده منظور این است که به نفع دشمن کار کرده ایم.

به گزارش راه آرمان؛ کلیه اساتید در انتهای برنامه میثاق نامه تجدید با شهدا و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی را امضا کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پای صندوق های رأی جمهوری اسلامی حضور حداکثری علمی دانشگاه حضور پرشور امنیت کشور ۲۸ خرداد رأی دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه کشور در نبرد اقتصادی است و دشمن با ما در این جبهه سخت درگیر است، بیان کرد: همان طور که در ۸ سال دفاع مقدس دشمن بارها ورود کرد که امنیت را بهم بریزد و موفق نبود امروز در عرصه اقتصادی هم تا کنون موفق بوده‌ایم و علی رغم همه هجمه‌ها و جنگ ترکیبی به لطف خدا توانسته‌ایم روی پای خودمان بایستیم.

وی بیان داشت: امروز دشمن خودش اعتراف می‌کند که تحریم‌ها هیچ اثری بر ایران اسلامی نداشته است.

سردار مهدوی عنوان کرد: هر جا از ظرفیت مردم استفاده کرده‌ایم موفق بوده‌ایم و از گردنه‌های صعب‌العبور گذر کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد مردم پایه همواره از سوی رهبری مورد تاکید بوده است، بیان داشت: رهبری قبلاً اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده بودند اما آن نسخه را عمل نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم را به صحنه نیاوریم مشکل اقتصاد حل نخواهد شد، گفت: بر همه مسئولان تکلیف است بسترها را برای حضور مردم فراهم کنند تا زمینه‌ها تحقق شعار سال فراهم شود.

سردار مهدوی با بیان اینکه بسترهای حضور مردم فراهم است، بیان داشت: متأسفانه آنچه مانع حضور مردم و سرمایه گذاران است بروکراسی سخت و پیچیده اداری است.

وی ادامه داد: برای جذب سرمایه گذاری ها باید انعطاف داشته باشیم و برای اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر مدیران پیگیری‌های مصرانه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید آسیب شناسی انجام شود و خلاءهای قانونی منعکس شود، گفت: اگر کار را به درستی انجام دهیم مشکلات حل می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: به دنبال راه قانونی برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم باشیم.

سردار مهدوی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های مردم باید به دنبال حل مشکلات کشور و مردم باشیم تا به اهداف عالی نظام برسیم.

کد خبر 6084297

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند