Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:14:53 GMT

ضرورت همیاری بخش کشاورزی استان در موضوع مصرف برق

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۷۳۳

ضرورت همیاری بخش کشاورزی استان در موضوع مصرف برق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، داود سلیمانیان که امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به همکاری برخی نهادها و دستگاه ها با شرکت توزیع نیروی برق استان برای صرفه جویی در مصرف برق بیان داشت: گزارش مصرف برق بخش اداری و عمومی استان به صورت هفتگی به مسؤولان مربوط و از جمله به معاونان استانداری و همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان تقدیم می شود تا تذکرهای لازم از سوی این افراد به زیرمجموعه ها ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه در هفته های اخیر و با عنایت مسؤولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه و همچنین اماکن متبرکه استان و مساجد شاهد کاهش مصرف برق در این اماکن هستیم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم ادامه داد: از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز انتظار می رود تا برای مصرف بهینه برق در بخش کشاورزی استان و بویژه در ایستگاه های پمپاژ و تصفیه خانه ها، تذکرهای لازم را به زیرمجموعه ها ابلاغ کند.

وی افزود: بر این اساس نیازمند همکاری بیشتر حوزه کشاورزی و آب و فاضلاب در مصرف بهینه برق بویژه در ساعات اوج بار هستیم.

سلیمانیان در پایان سخنان خود یادآور شد: تمام سعی و تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان بر آن است تا مراکز مرتبط با رأی گیری انتخابات در روز رأی گیری و همچنین روزهای قبل و بعد از آن دچار خاموشی نشود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم همچنین از عموم هم استانی ها خواست تا با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی بویژه در ساعات اوج بار، همیار شرکت توزیع نیروی برق استان برای ارائه خدمات بهتر باشند.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش کشاورزی مصرف برق مصرف انرژی قم شرکت توزیع نیروی برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است، گفت: توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: در سطح شهرستان اصفهان هم شهرهای متعدد و هم ۱۸۰ روستا وجود دارند که بخشی از این روستاها بعد از انتزاع چند شهرستان جدید در اصفهان باقی مانده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی بر لزوم انجام کارهای مشترک در ماه‌های پیش رو تاکید کرد و افزود: هم دوستان در مجموعه مدیریت شهری و روستایی و هم نمایندگان مجلس در این زمینه کار می‌کنند اما ضرورت همکاری بخش‌های مختلف و قوای دست‌اندرکار یک ضرورت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای با استاندار بر این مسئله تاکید کردیم که لازم است در مدیریت‌ها و یا ارزیابی مدیران باید بازنگری اتفاق بیفتد و ما به عنوان نمایندگان مجلس به دلیل مراجعات مردمی و آگاهی بیشتر حاضر هستیم در این ارزیابی‌ها به استاندار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در آستانه شکل‌گیری است، اضافه کرد: سرمایه اجتماعی موضوع بسیار مهمی برای همه ما در بخش‌های مختلف و قوای کشور است و معتقدیم که مجلس دوازدهم با همکاری دولت سیزدهم می‌تواند به حد بالاتری از ارتقای سرمایه اجتماعی برسد.

مقتدایی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم اصفهان در مجلس به نوبه خود در شهرستان اصفهان و شهرهای چندگانه اصفهان این آمادگی را اعلام کردیم و صبح امروز نمایندگان فعلی با منتخبان مجلس جلسه‌ای داشتیم که بر اساس آن می‌توان گفت وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس امیدوارند که با هم‌آهنگی دولت و مجلس بتوانند حد بالاتری از منافع را برای کل جامعه و از جمله استان و به ویژه شهرستان‌های اصفهان بزرگ محقق کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

کد خبر 747992

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب