Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:31:19 GMT

مشارکت حداکثری در انتخابات اثبات اقتدار نظام است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۷۷۰

مشارکت حداکثری در انتخابات اثبات اقتدار نظام است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران امروز برای یک رزمایش و عملیات بزرگ مشارکت حداکثری آماده می‌شود و این اثبات اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری در همایش حضور و شور انتخاباتی اظهار داشت: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی امروز با برنامه شوم خود به دنبال مشارکت حداقلی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز هر برگ رای مردم موشکی بر قلب استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: برای حفظ انقلاب باید قدرتمند باشیم و در راستای آرمان تجلی ظهور حضرت بقیه الله اعظم در رزمایش حضور حداکثری حضوری مقتدارنه خواهیم داشت.

سردار شهسواری بیان کرد: حضور حداکثری سیلی محکم بر استکبار جهانی و مخالفان انقلاب اسلامی است.

وی  با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج صلابت و اقتدار است، گفت: امروز با وجود همه هجمه‌ها و تحریم‌ها  قوی تر از گذشته در قله اقتدار ایستاده‌ایم.

شهسواری بیان کرد: مردم آذربایجان‌غربی نیز به عنوان یک استان مقتدر امروز محکم تر از گذشته ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورهای شهر نیز باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید به این امر توجه شود که انتخابات درست در شوراهای شهر به توسعه شهر کمک می‌کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرائم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، گفت : در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضایی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

وی اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا کریمی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی