Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:49:33 GMT

بیت کوین دوباره زیر ۴۰ هزار دلار

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۸۳۴

بیت کوین دوباره زیر ۴۰ هزار دلار

در حالی که طی روزهای گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی فضای سبزی را تجربه کرده بود، اما امروز شاهد ریزش قیمت‌ها بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوین مارکت کپ، در حالی که بیت کوین در معاملات دیروز توانسته بود برای نخستین بار در چند هفته گذشته مقاومت ۴۰ هزار دلاری را بشکند، اما دوباره این کانال را طی ساعات گذشته از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۱.۵۷ درصد نسبت به دیروز همین موقع ریخت، و هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۹۹۵ دلار در حال معامله است. 

قیمت کنونی نسبت به هفت روز پیش البته ۱۷.۲۵ درصد رشد داشته است. با احتساب افت امروز قیمت بیت کوین ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۷۴۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۶۹ هزار بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شده که ارزش کل این معاملات ۳۸ میلیارد دلار بوده است.    تعداد کل بیت‌کوین‌های موجود در بازار جهانی هم امروز به ۱۸ میلیون ۷۳۶ هزار و ۱۴۳ واحد رسیده است.    اتریوم در معاملات امروز ۳.۴۸ درصد کاهش قیمت داشت و هم اکنون ۲۵۲۳ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین نیز ۳.۷ درصد و کاردانو هم ۲.۶ درصد افت قیمت را تجربه کرده و به ترتیب ۳۶۳ دلار و ۱.۵۶ دلار در حال دست به دست شدن هستند.    قیمت دوج کوین و ریپل هم هر کدام با بیش از ۳ درصد افت هم اکنون ۳۱ سنت و ۸۶ سنت در حال معامله شدن هستند.   به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸۵ درصد افت کرده و به ۱۷۱۶ میلیارد دلار رسیده است. در این بازار همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۶ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد کل ارزها نیز به ۱۰ هزار و ۴۵۷ نوع افزایش یافته است.    انتهای پیام  

منبع: دانا

کلیدواژه: بازار جهانی ارزهای مجازی میلیارد دلار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی‌ها از بازار جهانی طلا، از افزایش ۰.۰۶ درصدی قیمت طلا حکایت دارد؛ به طوری که اونس طلا به قیمت ۲ هزار و ۳۲۸ دلار رسید.

با این حال، عملکرد یک هفته گذشته بازار طلا، ریزش ۵۹ دلاری اونس طلا را نشان می‌دهد؛ اگرچه همچنان سود خرید طلا در طول یک ماه گذشته ۱۶۳ دلار بوده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که قیمت طلا در طول ۶ ماه گذشته ۳۵۵ دلار افزایش داشته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت