Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه بازگشت تیم ملی از بحرین اظهار داشت: وقتی در شرایطی قرار دارید که باید حتماً ۱۲ امتیاز بگیرید، خودش از نظر روانی فشاری بیش از حد به بازیکنان وارد می‌کند، اما آن‌ها با غیرت، همت و لطف خدا و دعای مردم توانستند به این مهم دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اسکوچیچ کارش را انجام می‌دهد. تصمیم‌گیرنده ما نیستیم. اگر اسکوچیچ قراردادش تمام شده باشد، تمدید خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: مدیران تا این جای کار راضی بودند، چون تیم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی بادانشی است و حالا باید دید صلاح چیست و فدراسیون تصمیم خواهد گرفت.

خورشیدی درباره این که چه بازیکنانی همراه تیم ملی به ایران بازنگشته‌اند، گفت: سردار آزمون، مهدی قایدی و سامان قدوس به ایران نیامده اند. همچنین امروز دوز دوم واکسن کرونا به بازیکنان تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید

مطالبات معوق و جاری کادر فنی تیم ملی فوتبال پرداخت شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

بنابر روایت تسنیم، تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی ۱۴ آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم ۱۸ دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899517

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر