Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده عصر امروز  در همایش استانی روز بزرگداشت امامزادگان در مسجد آستان فاطمه اخری رشت، با بیان اینکه امام زادگان نقش مهمی در رشد معنوی جامعه دارند، اظهار کرد:  همه مردم مدیون امام زادگان هستیم که در اوج مظلومیت مفاهیم دین و زندگی دینی را به ما رساندند، لذا باید این معارف دینی را با استفاده از تبلیغات مدرن به دنیا که تشنه معارف است، عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به جایگاه برجسته امام زادگان در بین جوامع اسلامی گفت: ر طول تاریخ بشریت همیشه دو جبهه حق و دیانت و جبهه باطل و ضدیت با دین و ارزش‌های قرآنی در مقابل هم قرار داشته و  امکان ندارد جبهه حق و انقلابی با جبهه باطل در کنار هم قرار بگیرند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رهنمود‌های رهبران دینی جامعه بیان کرد:  در هر زمان جبهه دینی و اسلامی و انقلابی با محوریت رهبران دینی حرکت کرد آنجا افتخار و پیروزی همراه با رعایت کرامت بشری بود، زیرا هدف اصلی امامزادگان و اولیای دینی در طول تاریخ دین‌داری، تقویت جبهه انقلابی ضد استکباری بوده است.

علیزاده گیلان را یکی از قطب‌های مذهبی کشور دانست و افزود: از افتخارات گیلان وجود مرقد آقا سید جلال‌الدین اشرف (س) و فاطمه اخری (س) از امام موسی کاظم (علیه‌السلام) در این خطه است.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) همواره به دنبال احیای  ارزش‌های اسلامی در جامعه بوده است، گفت: بهترین مصداق جبهه انقلابی که در رأس آن فقیه جامع‌الشرایط قرار گرفت و نتیجه آن احیای ارزش‌های اسلامی بود، انقلاب اسلامی به رهبری امام است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان استحکام جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا است، بیان کرد: وجود صدها هزار شهید، جانباز و آزاده برای استقامت در برابر جبهه استکبار، درخت انقلاب را تنومندتر کرده است.

علیزاده با اشاره به وجود فتنه‌های فراوان در طول تاریخ در جمهوری اسلامی تصریح کرد: در سال‌های ۷۶، ۸۸ و ۹۶ فتنه‌های عظیمی در کشور رخ داد ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و ادامه‌دهنده تفکر انقلابی امام زادگان واجب‌التعظیم است.

وی تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و آشنایی مردم با معارف اسلامی را از مصادیق ادامه دادن راه امام زادگان برشمرد و گفت: راه‌اندازی طرح‌های کمک مؤمنانه برای حماست از اقشار کم برخوردار جامعه، راه‌اندازی مراکز افق برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازارچه‌های خیریه برای رونق اشتغال تنها بخشی از کارکردهای بقاع متبرکه است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی توسط  مراکز افق بقاع متبرکه  در این استان خبر داد و افزود:  از آغاز مبارزه با کرونا تاکنون بیش از ۷۰ هزار بسته‌های معیشتی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان توسط مراکز افق بقاع متبرکه بین نیازمندان گیلان توزیع‌شده است.

علیزاده در پایان با اشاره به نقش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت:  برای حفظ اقتدار و عظمت انقلاب با شرکت پرشور در انتخابات بار دیگر دشمنان ایران اسلامی را ناامید می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان بسته های معیشتی امام زادگان امام زادگان بقاع متبرکه مراکز افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب مرحله دوم رزمایش اطعام مهدوی، سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۳ تبریز توزیع شد.

همچنین ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، اهداء شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، امروز در مراسم توزیع این بسته‌ها اظهار کرد: با اعتبارات دولتی، امکان رفع نیاز‌های مستمندان امکان پذیر نیست و کمیته امداد باید با تجلی مشارکت مردم و خیران، نسبت به رفع این نیاز‌ها اقدام کند.

تراب محمدی ادامه داد: محرومان، جزو عائله انقلاب اسلامی هستند و کرامت آنها باید حفظ شود.

وی افزود: کمیته امداد، مولود انقلاب اسلامی است و رسالت تکریم محرومان را بر عهده دارد و از بدو تاسیس تاکنون، اقدامات چشمگیری در این عرصه داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی به نقش پررنگ خیران در مبارزه با فقر اشاره کرده و گفت: کمیته امداد به تنهایی قادر به زیر پوشش قرار دادن همه نیازمندان نیست و خیران نقش برجسته‌ای در یاری رساندن به این نهاد دارند.

محمدی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل اعتماد و تمرکز خیران بوده و مردم به این نهاد خدمت رسان اعتماد دارند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • توزیع ۴۳ هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی در زنجان