Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و ششم خرداد، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باعرض سلام وخسته نباشید

لطفاًبامسئولینی که در رابطه باکارت سوخت خودروها مطرح کنید،کارت سوخت هارامثل کارت بانکی دارای شماره کنند تابتوانیم برای  دوستانمان که درشرایط ضرور نیاز به بنزین دارن براشون چندلیتر کارت به کارت کنیم.

باتشکر

بابادی-اندیمشک

سلام وقت بخیر ،لطفا از مسئولین سازمان سنجش سوال بفرمائید که می نتایج آزمون استخدامی فراگیر و وزارت بهداشت رو اعلام می کنند

با سلام. چند ماهی است که بهای بلیط اتوبوس های بین شهری دو برابر شده تا اتوبوس ها صندلی های خود را یکی در میان پر کرده و فاصله اجتماعی در اتوبوس رعایت شود اما در حالی که این بهای دو برابری از مسافر اخذ می شود صندلی ها را به صورت کامل پر می کنند و هر کس اعتراض کند پول او را داده و می گویند پیاده شو. مسافر نیز هیچ جایی ندارد که مراجعه کند زیرا همه تعاونی ها و اتوبوس ها با هم هماهنگ شده اند. مسئولان ترمینال می گویند ناتوان از جلوگیری از این عمل خلاف هستند و حتی اگر در داخل ترمینال جلوی این کار را بگیرند اتوبوس ها در بیرون ترمینال و یا بین راه صندلی ها را با بهای دو برابری تکمیل می کنند.  در واقع چاره کار این است که پلیس راه فاصله اجتماعی را کنترل کند و جریمه متناسب تعیین شود که بازدارنده باشد و اگر این کار امکان پذیر نیست لااقل بلیط دوبرابری از مسافر اخذ نشود. می توانید برای مشاهده این وضعیت به ترمینال جنوب تهران مراجعه کنید. در واقع اتوبوس داران که هر کدام چند اتوبوس دارند از این وضعیت استفاده کرده و نصف اتوبوس ها را به کار انداخته و نصف دیگر را خوابانده اند تا درآمد سابق را با هزینه نصف داشته باشند و مسافر هم در کمبود اتوبوس ناچار به پرداخت بلیط دو برابری باشد

کالاهای اساسی روز به روز دارن گران می شوند هیچ کس هم نظارت نمی کنه مخصوصا الان که همه درگیر انتخابات هستند

به نظر من مسکن از مهمترین مسئله در ازدواج جوانان است ما از رئیس جمهور آینده انتظار تامین مسکن را داریم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مهرداد میرزائیان گفت: در یک ماه گذشته ۹۲۹ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شهرکرد جابه جا شدند که از این تعداد بیش از ۶۹۴ هزار از ناوگان بخش خصوصی استفاده کردند.
وی ادامه داد: در یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.
میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی