Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پرونده مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 شب گذشته بسته شد و 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی انتخابی مشخص شدند.

تیم ملی کشورمان شب گذشته مقابل عراق با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

در همین رابطه شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به 12 تیم راه یافته تبریک گفت و اعلام کرد: من به نیابت از خانواده بزرگ فوتبال آسیا دوست دارم به تمام 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در شرایط سخت و استثنایی به دلیل کرونایی این مسابقات را برگزار کردیم.

وی افزود: باید از تمام فدراسیون های میزبان این مسابقات تقدیر و تشکر کنم که در شرایط سخت موفق شدند این بازی ها را به شکلی خوب برگزار کردند. من مطمئنم هستم تیم های قاره آسیا می توانند عملکرد خوبی را در مسیر جام جهانی 2022 قطر داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیخ سلمان انتخابی جام جهانی مرحله نهایی تیم راه یافته جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی در جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، «محیا دارابیان» سنگ‌نورد ملی‌پوش کشورمان در جریان جام جهانی «ووجیانگ» چین موفق شد با ثبت رکورد ۷ ثانیه و ۲۵۲ هزارم ثانیه، رکورد ماده سرعت بانوان ایران را که قبلا نیز با ۷ ثانیه و ۷۲۱ هزارم ثانیه به نام خودش بود، ارتقا و بهبود بدهد.

البته دارابیان با کسب رتبه هفدهم، از صعود به مرحله نهایی این دوره از جام‌جهانی سنگ‌نوردی بازماند.

همچنین رضا علیپور دیگر سنگ‌نورد کشورمان با کسب رتبه یازدهم در مرحله نهایی ماده سرعت، در این دور از جام‌های جهانی سنگ‌نوردی در این فصل، دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

سنگ‌نوردانی از چین، آمریکا و اندونزی، به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش
  • رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • رکوردشکنی بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی در جام جهانی