Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص مصوبات ستاد استانی کرونا در روز برگزاری انتخابات توضیحاتی ارائه داد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ و رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس، اظهار کرد: در ستاد کرونا استانی تمام دغدغه ما حفظ سلامتی مردم، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری مطلوب آن در روز جمعه است، لذا تذکرات لازم به تمام شعب اخذ رأی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبات ابلاغ شده به شعب اخذ رأی، ادامه داد: لازم است صندوق‌های اخذ رأی در شعب انتخابات در فضای باز قرار گیرد، اما اگر در فضاهای سرپوشیده بود باید تمام پنجره‌ها و درب‌ها باز باشد تا تهویه مناسب انجام شود و افراد می‌توانند با استفاده از سامانه entekhabiran.moi.ir نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین شعب اخذ رأی را بیابند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: ساعت شروع رأی گیری از ۷ صبح روز جمعه است و ناظران بهداشتی در تمام شعب اخذ رأی بر رعایت پروتکل‌های مقابله با شیوع کرونا ویروس نظارت جدی خواهند داشت و لازم است افراد خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به انجام رأی گیری الکترونیک در شهرستان‌های شهرضا و شاهین شهر برای انتخابات شوراهای شهر، افزود: در این شعب افراد باید از دستکش‌های یکبار مصرف که در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود، استفاده کنند.

غلامی با بیان این که تمام امتحانات روز شنبه ۲۹ خرداد ماه لغو شده است، تصریح کرد: به تمام رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد که امتحانات روز شنبه به روزهای آتی موکول شود، چرا که ممکن است شمارش آرا طول بکشد.

وی در خصوص لغو تردد شبانه، اضافه کرد: در این خصوص هنوز به ستاد کرونا استان اصفهان دستوری ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: برای شعبی که بیش از یک هزار رأی دارند بر تعداد عوامل اجرایی و صندوق‌های رأی آن شعب اضافه خواهد شد.

کد خبر 500963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات و کرونا انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری حجت الله غلامی مصوبات ستاد کرونا سخنگوی ستاد کرونای استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مقابله با کرونا ستاد استانی شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد

 فرشاد گرگیج در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سیب و سوران با اشاره به‌پیش بینی‌های جوی صورت پذیرفته و هشدارهای جوی صادر شده و باتوجه‌به فعال‌شدن و تشدید فعالیت سامانه بارشی و نیز ادامه و تقویت سامانه مذکور تا پایان هفته جاری و احتمال و شدت‌گرفتن بارش باران و وزش باد نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و آماده‌باش کامل اعضای ستاد، استقرار امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات و حضور در منطقه تأکید کرد.

  وی همچنین باتوجه‌به اخطاریه‌های ابلاغی و پیش‌بینی‌های مذکور و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و مسدودشدن مسیرها نسبت به اطلاع‌رسانی توسط بخشداران، اعضای ستاد و دهیاران به مردم به‌ویژه ساکنین مناطق عشایری و اهالی روستاهای پایین‌دست سدها تأکید و از مردم عزیز شهرستان درخواست نمود ضمن هوشیاری لازم، از تردد در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها خودداری نمایند.
 
  فرماندار سیب و سوران خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر گردید کلیه مدارس در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد