Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@18:58:15 GMT

مبلغ اقساط وام ودیعه مسکن+ جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۲۳۷

مبلغ اقساط وام ودیعه مسکن+ جدول

ایران اکونومیست- وام ودیعه مسکن که ثبت نام آن آغاز شده، در ۳ نرخ ۷۰، ۴۰ و ۲۵ میلیون تومانی برای تهران، کلانشهرها و سایر شهرها پرداخت می‌شود که رقم اقساط هر مدل با توجه به نرخ سود و مدت بازپرداخت، متفاوت است.

 اعطای وام ودیعه مسکن که از سال گذشته و با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای حمایت از مستأجران آغاز شده بود، بار دیگر در سال جاری تمدید شده و در مصوبه امسال این ستاد، بر تطابق عینی شرایط این تسهیلات با شرایط مذکور در مصوبه سال گذشته ستاد کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به نظر می‌رسد تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی در تهران با بازپرداخت ۵ ساله و نرخ سود ۱۳ درصد به واجدان شرایط داده می‌شود که رقم اقساط آن ماهانه یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی متقاضیان ۸ کلانشهر کرج، قم، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، کرمانشاه و اهواز با نرخ سود ۱۳ درصد و بازپرداخت ۳ ساله اعطا می‌شود که در این صورت مبلغ اقساط آن، یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۷۵۰ تومان خواهد بود.

رقم اقساط تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی به مستأجران سایر شهرها که با نرخ سود ۱۳ درصد و بازپرداخت ۳ ساله اعطا می‌شود، ۸۴۲ هزار و ۳۴۸ تومان برآورد می‌شود.

شهر تهران ۸ کلانشهر سایر شهرها رقم وام ودیعه ۷۰ میلیون تومان ۴۰ میلیون تومان ۲۵ میلیون تومان نرخ سود ۱۳ درصد ۱۳ درصد ۱۳ درصد مدت بازپرداخت ۵ ساله ۳ ساله ۳ ساله رقم اقساط ۱.۶ میلیون تومان ۱.۳ میلیون تومان ۸۴۲ هزار تومان    مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نرخ سود ۱۳ درصد میلیون تومانی رقم اقساط وام ودیعه ۳ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله

حسین وفایی با شکست حریف ۱۷ ساله به مرحله یک‌هشتم نهایی اسنوکر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند که سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی