Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شیوع کرونا به رکود برخی مشاغل منجر شد و ادامه روند این شیوع هم به رکودها دامن زد. بسیاری از مستاجران به دلیل این اوضاع اقتصادی توانایی جا به جایی ندارند اما در این بین هم بعضی مالکان صحبت از افزایش رهن و اجاره های دهن پر کن می زنند.

با قمی، رئیس اتحادیه املاک مرکز البرز گفت و گو کردیم تا راه علاجی بیابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمی در این باره گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، هیچ صاحب خانه ای نمی تواند مستاجر خود را جا به جا کند و باید قرارداد را حداکثر با بیست درصد افزایش، تمدید کند.

او افزود: صاحب خانه ها تنها در دو صورت می توانند از پذیرفتن تمدید اجاره امتناع کنند؛ اول این که قصد داشته باشند منزل را به فرزندان خود اجاره دهند و دوم آن که منزل خود را فروخته باشند که در این صورت نیز به ارائه سند رسمی نیاز است.

رئیس اتحادیه املاک مرکز البرز گفت: مستاجران درصورت امتناع صاحب خانه از تمدید اجاره نامه، برای تمدید اجاره نامه خود و محکم کاری حتما اظهارنامه ای را از طریق دفتر قضایی ارسال کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صاحب خانه اجاره نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین میر قلعه نویی سرمربی تیم‌ملی ایران ترکیب این تیم را برای دیدار برگشت امروز مقابل ترکمنستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مشخص رپکرد که به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

به این ترتیب مهدی قایدی برابر ترکمنستان به جای سردار آزمون مصدوم بازی خواهد کرد.

کد خبر 840870 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • درمان آب سیاه چشم در خانه؛ از پیشگیری تا درمان طبیعی در منزل
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟