Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:03:44 GMT

حرکت دسته جمعی مردم یزد از مساجد به سمت شعب اخذ رای

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۳۵۴

حرکت دسته جمعی مردم یزد از مساجد به سمت شعب اخذ رای

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه دینی و ملی همه ماست، اظهار داشت: انتخاب دقیق و آگاهانه نیز بسیار حائز اهمیت است بر این اساس با توکل به خدا و توسل به حضرت ولیعصر (عج) در پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌های سراسر استان یزد، روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، مراسم قرائت دعای ندبه و توسل به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این مراسم پس از پایان دعا، به صورت دسته جمعی به نزدیکترین شعبه اخذ رای برای ریختن آرای خود به صندوق مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیمی بیان کرد: مراسم دعا، حرکت دسته جمعی و حضور در شعب اخذ رای با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی انجام می شود بر این اساس از مردم، هیئت های مذهبی، خانواده های معظم شهدا، روحانیون، کسبه و بازاریان و اقشار مختلف دعوت می کنیم تا در این مراسم حضور پرشور داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تاکید کرد: حضور در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه رای گیری، شور و نشاطی ویژه به انتخابات خواهد بخشید و امیدواریم با حضور مردم در پای صندوق‌ها و انتخاب اصلح، نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور و استان به درستی ایفا کنیم.

کد خبر 5236603

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت اردبیل سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد

به گزارش قدس آنلاین، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان ها محافظت کنند.

پیشتر جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است