Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص تمهیدات لازم جهت شرکت هرچه باشکوه‌تر سربازان در رأی گیری روز ۲۸ خرداد اعلام کرد: بخشنامه‌های لازم جهت تسهیل کار و شرکت کارکنان وظیفه در انتخابات و حضور پرشور جوانان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همانند روال گذشته در برخی پادگانها رای گیری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت حضور پرشور سربازان در انتخابات اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح سرباز سربازی انتخابات ۱۴۰۰ رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار داشت: این روزها، روزهای نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای مسلح ما است که به این واسطه همه مردم ما خوشحال هستند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه کنکور حاصل تلاش و رقم زدن سرنوشت جوانان این مرز و بوم به ویژه جوانان شهرستان دیلم است، گفت: در شهرستان دیلم نزدیک به ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری کنکور شرکت خواهند کرد که انتظار داریم نیروی انتظامی، ادارات آب، برق، مخابرات، بهداشت، آتش نشانی و دیگر عوامل در کنار همدیگر در برگزاری هرچه بهتر این آزمون اهتمام ورزند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با بیان اینکه دیلم میزبان ۹ شهر شمالی استان بوشهر برای برگزاری مسابقات قرآنی خواهد بود، ادامه داد: شهرستان دیلم میزبان کار بزرگ فرهنگی است که نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز از دیلم، گناوه، بندر ریگ، خارگ، برازجان، شبانکاره، آبپخش، سعد آباد و دلوار در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و زیارت نامه با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اسدی خاطر نشان کرد: امتحانات نهایی برای این مقطع سنی بسیار حساس و مهم‌است پس انتظار داریم جهت رفاه حال دانش آموزان و تمرکز بر امتحانات نهایی، این امتحانات با پیگیری مدیر آموزش و پرورش در شهر امام حسن برگزار شود.

کد خبر 6085884

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان