Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال اعلام کرد که مهدی قایدی که همراه تیم ملی فوتبال ایران به تهران بازنگشت، سه روز به استراحت خواهد پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه استقلال، با پایان اردوی تیم ملی فوتبال ایران، مهدی قایدی با اجازه فرهاد مجیدی 3 روز به استراحت می‌پردازد و سپس به مجموعه تیم استقلال اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، اعضای تیم ملی فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) در حالی از بحرین به ایران آمدند که قایدی به همراه سردار آزمون و سامان قدوس به کشورمان بازنگشتند.

ادامه نارضایتی بازیکنان استقلال؛ مشکلات همچنان وجود دارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال مهدی قایدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند

بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، مهدی تاج در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه زنان علاقه‌مند به تماشای مسابقات لیگ یک و دو در این استان هستند اما مجوز حضور آن‌ها صادر نمی‌شود گفت: ببینید بحث زیرساخت خیلی مهم است. اتفاقا استان گیلان و باشگاه ملوان در بحث حضور زنان در استادیوم پیشرو بودند و هیچوقت هم مشکلی وجود نداشته است.

او ادامه داد: اگر زیرساخت‌های لازم فراهم باشد؛ ان‌شاءالله میزبان زنان در مسابقات لیگ یک و دو هم خواهیم بود اما اینجا می‌خواهم یک نکته به زنان هوادار فوتبال بگویم. ضمن اینکه به آن‌ها خیر مقدم می‌گوییم، درخواست من این است که رعایت برخی مسائل را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: ورزش ۳

 

دیگر خبرها

  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • اسپانسری که استقلال را حذف کرده بود به آبی‌ها کمک می‌کند؟
  • توضیح معاون حقوقی استقلال درمورد خسارت نیم میلیون دلاری
  • بازگشت شکوهمند طارمی؛ ستاره ایرانی در نقش منجی
  • مهدی تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند
  • مهدی تاج: نباید مردم را نسبت به وضعیت استقلال و پرسپولیس امیدوار کنیم!