Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:06:16 GMT

علی نیکزاد در جمع مردم یزد سخنرانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۵۶۶

علی نیکزاد در جمع مردم یزد سخنرانی می‌کند

گروه استان‌ها - مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی گفت: نائب رئیس مجلس و رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در کشور در یزد سخنرانی می‌کند. - اخبار استانها -

علیرضا اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دریزد اظهار داشت: علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز چهارشنبه در میدان امیرچخماق یزد سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گردهمایی بزرگ حامیان آیت الله رئیسی از ساعت 20 آغاز می شود و خانم علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی نیز با مردم دارالعباده یزد دیدار می‌کند.

بزرگترین انتخابات در کشور 28 خرداد ماه 1400 برگزار می‌شود، در این انتخابات مردم برای انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور کشور، انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت و حضور حداکثری خود افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد و بار دیگر سرنوشت کشور خویش را رقم خواهند زد.

نیکزاد: دولت 2 هزار هزار میلیارد تومان تسهیلات را به افراد خاص داد / اگر رئیسی با برجام مخالف بود به صراحت اعلام می‌کردنیکزاد: نتوانستیم از ظرفیت صادرات به کشورهای همسایه استفاده کنیم/ با همه دنیا تعامل خواهیم داشت

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان در رأس هیأتی وارد مسجد امام (ره) سمنان شد. وی قرار است در جمع مردم مرکز استان سخنرانی کند.

پیش بینی می‌شود این سخنرانی به مسائل مهم استان مانند آب، اشتغال، صنعت و… اختصاص داشته باشد.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081698

دیگر خبرها

  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!