Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@18:54:23 GMT

کشف سرقت ۷۰ میلیاردی منازل در جنوب پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۶۲۱

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ عضو باند سارقان منزل خبر داد و گفت: متهمان به ۹ فقره سرقت منزل در جنوب تهران معترف و کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۷۰ میلیارد ریال براورد کردند. خبرگزاری میزان- علی کنجوریان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه منازل در جنوب شرق تهران، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد، ۴ سارق حرفه‌ای با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سرقتی در صحنه سرقت حاضر و با مشارکت یکدیگر سرقت‌های سریالی منازل را مرتکب شده اند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: مخفیگاه اعضای این باند در تهران و کرج شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۴ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.   بیشتر بخوانید: انهدام باند سارقان منازل
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل: ساعت مچی مردانه و زنانه، البسه، کیف و کفش مردانه و زنانه، اسکوتر برقی، دوربین شکاری، دوربین عکاسی، دستگاه آلات موسیقی، تلفن همراه کشف و خودرویی که متهمان با آن به محل سرقت‌ها مراجعه می‌کردند، توقیف شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت منزل معترف شدند، بیان داشت: با اعتراف متهم و بازسازی صحنه‌های سرقت در حوالی خیابان‌های پیروزی، مسیل جاجرود، قیام، بلوار ابوذر و علامه، کلیه مال باختگان به این پایگاه دعوت و اموال مکشوفه طی صورتجلسه‌ای به آنان تحویل شد.
کنجوریان گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد و هر ۴ متهم پس از تحقیقات تکمیلی روانه دادسرا شدند.   انتهای پیام/
  برچسب ها: پلیس آگاهی سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور