Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک سابق ستاره تیم ملی دانمارک اعتراف کرد با اتفاق ناگواری که برای کریستین اریکسن رخ داد، خیلی سخت می‌توان تصور کرد که او بتواند به فوتبال بازی کردن ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر شانجای شارما متخصص قلب و عرق و پزشک سابق کریستین اریکسن در لندن، می‌گوید با توجه به رخ دادن ایست قلبی برای این بازیکن دانمارکی، بعید است که شانس زیادی برای از سر گرفته دوران بازی‌اش در فوتبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن در دقیقه 43 بازی شنبه شب تیمش برابر فنلاند در روز دوم بازی‌‌های یورو 2020 دچار ایست قلبی شد، اما اقدامات به موقع هم‌تیمی‌اش سیمون کائر و پزشکانی که 14 دقیقه عملیات احیا را انجام دادند، سبب شد که هافبک اینتر جان سالم به در ببرد. با این وجود پزشک سابق این بازیکن 29 ساله معتقد است که شاید برای اریکسن بهتر باشد که دیگر قید فوتبال بازی کردن را بزند.

شانجای شارما اظهار داشت: من فکر می‌کنم که تمام دنیا خوشحال و شکرگزار هستند که یک ورزشکار نخبه و جوان که هنوز چند دهه دیگر از عمرش باقی مانده است، جانش را از دست نداد و هنوز زنده است. خب من فکر می‌کنم که در حال حاضر دغدغه اصلی پزشکان به خصوص پزشکان تیم ملی دانمارک این باشد که آیا مشکل اریکسن چیزی هست که قابل برطرف شدن باشد یا نه. آنها باید ابتدا دلیل رخ دادن این اتفاق را پیدا کنند. بعد از آن باید به این پی برد که آیا این خطر وجود دارد که این اتفاق تکرار شود. بنابراین، من می‌گویم که احتمال دارد که همکارانم به او توصیه کرده باشند که دیگر رقابت نکند. چیزی که قطعی است، این است که پزشکان پیش از هر چیزی، از نظر کیفی و کمی باید مراقب جان و سلامتی بازیکنان باشند. وقتی ما شاهد آن هستیم که چنین اتفاقی در بحبوحه یک بازی سنگین فوتبال رخ می‌‌دهد، اولین هدفی که دنبالش خواهیم بود اطمینان از عدم تکرار آن است.

شارما افزود: من نمی‌خواهم بگویم که حرفه فوتبالی اریکسن به پایان رسیده است، اما او می‌تواند مربیگری کند، سفیر فوتبال باشد یا کارشناس شود. او شاید هنوز هم بتواند در خدمت تیم ملی دانمارک باشد اما خب همانطور که می‌دانید بسیاری از کشورها قوانین بسیار سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامت بازیکنان دارند تا مطمئن شوند اتفاقی نظیر آنچه برای اریکسن رخ داد در آنجا تکرار نشود. شاید آنها تازه فهمیده باشند که چه اتفاقی افتاده است. من اما همچنان فکر می‌کنم که شاید واقعاً هنوز به طور جدی به این موضوع فکر نشده است که از این پس او چه راهی را باید در پیش بگیرد. قوانین سختگیرانه برخی از کشورها و تیم‌ها که بدون شک تیم فعلی او اینترمیلان هم جزوشان است، برای اریکسن بعد از اتفاقی که رخ داد ادامه دادن به فوتبال بازی کردن را سخت خواهد کرد.

یورو 2020| اولین صحبت‌های اریکسن پس از ایست قلبی‌ در بازی با فنلاندیورو 2020| اریکسن: من خوبم و پسران دانمارک را در بازی‌های بعدی تشویق خواهم کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی دانمارک یورو 2020 تیم ملی دانمارک پزشک سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟

عبدالله ویسی در خصوص شرایط فولاد خوزستان صحبت کرد.

طرفداری | عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره روند جذب بازیکن این تیم توضیح داد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیرامون آخرین وضعیت تیم فولاد، درباره قرارداد سلجوقی که چندین سال است در فولاد حضور دارد اما هفت دقیقه به میدان رفته است، گفت:

این لیستی که از طرف مربیان پیشین بسته شده برای من قابل احترام است چون اگر آقای منصوریان می‌دانست من می‌خواهم بیایم شاید به من زنگ می‌زد و می‌گفت عبدالله فلان بازیکن به درد تو می‌خورد یا خیر. هر مربی با نظر خودش یار می‌گیرد ولی گاهی من یک بازیکنی را می‌خواهم که شاید نیاید. یک مربی با تفکرات خودش بازیکن می‌گیرد. شاید سال دیگر باشم ۱۰ تا بازیکن را نخواهم. نمی‌توانم بگویم که این بازیکنان چرا هستند و نیستند.

او افزود:

اینکه من اینجا هستم، آخرین گزینه من بودم. من نمی‌خواستم بیایم چون اذیت بودم و اوضاع و احوال مردم خوزستان مناسب نبود. نمی‌خواستم در این وضعیت دخیل باشم ولی دکتر (بهرام رضاییان) برای من بسیار قابل احترام است و کارکشته فوتبال. هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم و نمی‌گویم که این تیم بد بسته شده و گذشته چه اتفاقی افتاده است. الان رو به جلو باید برویم. بسیار مهم است که به مجموعه کمک کنیم. از گذشته حرف زدن دردی را دوا نمی کند.

سرمربی فولاد ادامه داد:

سه تیم خوزستان حالشان بد است. کارشناس در تلویزیون و استادیوم و رسانه هر چه بدی هست باید پوشش دهیم و خوبی‌ها را رو کنیم و به هم کمک کنیم حال مردم خوزستان خوب شود. با تمام وجود اینجا هستم. برای بازیکنان فولاد که تجربه دارند و بعضی که جوان و باانگیزه هستند باید فضا را برایشان مناسب کنیم. الان عزل و نصب چاره کار ما نیست. که بگوییم فلان بازیکن پول گرفته برود خانه‌شان. ولی اگر بتواند به ما کمک کند خوب است. من بیایم دستیارم را بیرون کنم و یک نفر دیگر را بیاورم، تا بیاید با جو آشنا شود حاشیه را جمع کند، نمی‌شود. الان باید به هم کمک کنیم و بعدا کارشناسی کنیم. همکاران و هواداران کمک کنند. من شرمنده‌ام که مردم خوزستان حالشان خوب نیست. ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم. مطمئنا اتفاق بدی برای فولاد رقم نمی‌خورد. فولاد نامش اینجاست ولی اعتبارش اینجا نیست. جدول نشان دهنده بد بودن فولاد نیست. جایگاه واقعی فولاد این نیست. آقای سالمی در تلویزیون می‌گوید عبدالله شاخه به شاخه می‌شود. من کارم شاخه به شاخه است. من مربی فوتبال هستم امروز اینجا فردا آنجا. مگر گواردیولا از مونیخ نرفت سیتی. این شغل من است. هر جا بودم بد نبودم، کمک کردم. الان برای کمک کردن به اینجا آمدم. شما که استاد من هستید در کلاس‌های فوتبال تعریف از عبدالله می‌کنید و می‌گویید اعتبار خوزستان است اما الان اینگونه شد. حتی اگر از هم بدمان می‌آید به هم کمک کنیم. همدیگر را قبول کنیم تا سه تیم را حفظ کنیم.

ویسی گفت:

باید در ابتدا وضعیت باشگاه کالبدشکافی می‌شد. اگر الان بشکافیم و سرطان را ببینیم، سرطان به جاهای دیگر سرایت می‌کند. اگر بگویم تیم بد بسته شد، بازیکن به خودش می‌گیرد و بقیه هم می‌گویند ما هم هستیم. الان وقت کالبدشکافی نیست. بعد از بازی‌ها باید این کار را انجام دهیم. نه اینکه دلال‌ها تیم را ببندند که خوب هم نباشد و خوزستان را داغان کنند و پول هم نباشد. نفت آبادان با 80 میلیون تومان بسته شد. کالبدشکافی وضعیت فولاد بماند برای پایان فصل و جراحان متخصص بیاوریم نه اینکه تخریب باشد. باید درست انتقاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد:

باید به رزومه مربی و بازیکن نگاه شود و بدانیم از مربی چه می‌خواهیم. با هم دیگر مثل دوست باشیم. در مجموع من در غم و شادی مردم خوزستان بودم. مردم خوزستان در روزهای سخت فارغ از قومیت و دشمنی دست به دست هم می‌دهند که در لیگ بمانیم. ان شاالله سال دیگر قهرمانی را جشن می‌گیریم. استرس در مغز و ساق این بچه ها باید بیرون بیاید. قول شرف می‌دهم تمام وجودم را برای تیم و مجموعه فوتبال خوزستان می‌گذارم. سیروس و فراز کمک بخواهند هم نوکرشان هستم تا تیم‌هایمان در لیگ بمانند.

او ادامه داد:

دیروز در جلسه هیات مدیره کارخانه بودم و از من برای سال آینده برنامه خواستند. شش بازی باقیمانده از زن و بچه و خانواده‌ام هم مهمتر هستند. فقط به این بازی‌ها فکر می‌کنیم. اینقدر کارمان سخت است و هیچ تایمی برای آینده نداریم. فعلا این شش بازی حیات ما است. فعلا تیم را نگهداریم من با تمام وجود در خدمت شما هستم.

ویسی در پاسخ به این سوال که اگر سال آینده در فولاد ماندید از کمیته فنی استفاده می‌کنید یا خیر؟ گفت:

هیچ جا کمیته فنی وجود ندارد شاید مشاور فنی، ورزشی، روانشناس تیم باشد. کمیته فنی معنی ندارد.  چهار نفر بیایند و چهار ایده دارند، سرمربی یک ایده دیگر دارد، یا باشگاه سرمربی را قبول دارد و همدیگر را تایید می کنند یا ختم همکاری می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری