Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- صندوق بازنشستگی کشوری به منظور حمایت از فرزندان بازنشستگان و ترویج دانش، سومین مرحله ثبت‌نام اینترنتی «طرح حمپاد» یا طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان را از امروز 26 خرداد اجرا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد به عنوان بسته هشتم طرح یاری، تا روز پنجشنبه 31 تیراز طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ادامه خواهد داشت.
متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را از طریق درگاه مذکور بارگذاری کنند تا پس از بررسی و انجام فرآیند صحت سنجی در صورت مشمول شدن فرد متقاضی، مبلغ کمک هزینه به حساب فرد بازنشسته تحت پوشش صندوق واریز شود.
3میلیون تومان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و 5 میلیون تومان برای دانشجویان مقطع دکتری در نظر گرفته شده است که در صورت تامین اعتبارات لازم تا اواسط شهریور 1400 قابل پرداخت خواهد بود.
تسهیلات طرح حمپاد به صورت قرض‌الحسنه و با کارمزد 4 درصدی است و اقساط آن در طول 3سال از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.
شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز طبق روال گذشته بوده و در صفحه مربوطه در زمان ثبت نام از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir به طور مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.
مرحله اول و دوم تسهیلات حمپاد در دی و اسفند سال گذشته به حساب بیش از 7هزار و 400نفر از مشمولان این طرح واریز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینترنتی حمپاد طرح حمپاد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری مادران بیکار غیرشاغل روستایی از طرح بیمه رایگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد قیصرزاده با اشاره به سهمیه ۳۱۰ هزار نفری در کل کشور در مرحله اول، اظهار داشت: افرادی که پیش ثبت نام اولیه خود را تا پایان فروردین ماه انجام دهند در اولویت اول و از مزایای بیمه رایگان برخوردار خواهند شد.

وی به شرایط عضویت مادران اشاره کرد و افزود: نخستین شرط عضویت مادران، داشتن سه فرزند و تاریخ تولد فرزند سوم از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد، بیکار بودن دانست همچنین با توجه به پایین بودن نرخ باروری محل تولد فرزند که نباید بالای دو باشد، تمامی مادران استان مشمول این قانون خواهد شد. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام با اشاره به اینکه تمامی مادران مشمول می‌توانند به دفاتر کارگزاری‌های سطح استان برای ثبت نام مرحله اول مراجعه کنند بیان داشت: ۳۱۰ هزار نفر سهمیه کل کشور در مرحله اول بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند قرار خواهند گرفت.

قیصرزاده عنوان کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون جوانی جمیعت، نزدیک به دو میلیون و ۲۶۰ هزار نفر از زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت که مرحله نخست این طرح اواخر سال ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اجرایی شد، ۳۰۰ هزار نفر مشمول خواهند شد.

وی تصریح کرد: اواسط اسفند سال گذشته فراخوان «ثبت‌نام از مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر» در مناطق روستایی و عشایری در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اعلام شد. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام ادامه داد: در این مرحله ظرفیت زیر پوشش قرار دادن ۳۰۰ هزار نفر از این زنان در دستور کار قرار گرفته است.

قیصرزاده اضافه کرد: مشمولان مرحله نخست بیمه اجتماعی مادران روستایی و عشایری کسانی هستند که از ابتدای آبان ۱۴۰۰ به بعد فرزند سوم آنان به دنیا آمده است و در مراحل بعدی نوبت به مادرانی می‌رسد که از سال ۹۹ یا ۹۸ صاحب فرزند سوم شده‌اند.

وی یادآور شد: در این مرحله مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنان بعد از تاریخ اول فروردین ۱۳۹۶متولد شده باشند می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir و ورود به بخش "ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل) و یا مراجعه به ۲۴ کارگزاری صندوق در سطح استان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی وعشایری
  • برخورداری مادران بیکار غیرشاغل روستایی از طرح بیمه رایگان
  • پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطار‌های حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری
  • پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری آغاز شد
  • ۳ مزیت از خرید بلیط هواپیما آنلاین
  • آغاز مرحله دوم کارزار تبدیل مجوزهای کاغذی | مجوزهای کاغذی فقط تا امروز اعتبار دارد