Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@04:15:26 GMT

اریکسون می‌‌تواند به فکر مربیگری باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۸۵۸

دکتر شانجای شارما متخصص قلب و عرق و پزشک سابق کریستین اریکسن در لندن، می‌گوید با توجه به رخ دادن ایست قلبی برای این بازیکن دانمارکی، بعید است که شانس زیادی برای از سر گرفته دوران بازی‌اش در فوتبال داشته باشد. اریکسن در دقیقه 43 بازی شنبه شب تیمش برابر فنلاند در روز دوم بازی‌‌های یورو 2020 دچار ایست قلبی شد، اما اقدامات به موقع هم‌تیمی‌اش سیمون کائر و پزشکانی که 14 دقیقه عملیات احیا را انجام دادند، سبب شد که هافبک اینتر جان سالم به در ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود پزشک سابق این بازیکن 29 ساله معتقد است که شاید برای اریکسن بهتر باشد که دیگر قید فوتبال بازی کردن را بزند.

شانجای شارما اظهار داشت: من فکر می‌کنم که تمام دنیا خوشحال و شکرگزار هستند که یک ورزشکار نخبه و جوان که هنوز چند دهه دیگر از عمرش باقی مانده است، جانش را از دست نداد و هنوز زنده است. خب من فکر می‌کنم که در حال حاضر دغدغه اصلی پزشکان به خصوص پزشکان تیم ملی دانمارک این باشد که آیا مشکل اریکسن چیزی هست که قابل برطرف شدن باشد یا نه. آنها باید ابتدا دلیل رخ دادن این اتفاق را پیدا کنند. بعد از آن باید به این پی برد که آیا این خطر وجود دارد که این اتفاق تکرار شود. بنابراین، من می‌گویم که احتمال دارد که همکارانم به او توصیه کرده باشند که دیگر رقابت نکند. چیزی که قطعی است، این است که پزشکان پیش از هر چیزی، از نظر کیفی و کمی باید مراقب جان و سلامتی بازیکنان باشند. وقتی ما شاهد آن هستیم که چنین اتفاقی در بحبوحه یک بازی سنگین فوتبال رخ می‌‌دهد، اولین هدفی که دنبالش خواهیم بود اطمینان از عدم تکرار آن است.

شارما افزود: من نمی‌خواهم بگویم که حرفه فوتبالی اریکسن به پایان رسیده است، اما او می‌تواند مربیگری کند، سفیر فوتبال باشد یا کارشناس شود. او شاید هنوز هم بتواند در خدمت تیم ملی دانمارک باشد اما خب همانطور که می‌دانید بسیاری از کشورها قوانین بسیار سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامت بازیکنان دارند تا مطمئن شوند اتفاقی نظیر آنچه برای اریکسن رخ داد در آنجا تکرار نشود. شاید آنها تازه فهمیده باشند که چه اتفاقی افتاده است. من اما همچنان فکر می‌کنم که شاید واقعاً هنوز به طور جدی به این موضوع فکر نشده است که از این پس او چه راهی را باید در پیش بگیرد. قوانین سختگیرانه برخی از کشورها و تیم‌ها که بدون شک تیم فعلی او اینترمیلان هم جزوشان است، برای اریکسن بعد از اتفاقی که رخ داد ادامه دادن به فوتبال بازی کردن را سخت خواهد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کریستین اریکسن یورو 2020 حمله قلبی یورو 2020 کریستین اریکسن بازیکن دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

وی درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌اید قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. الان باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. الحمدالله خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاءالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین در مورد اینکه صحبت‌های وی؛ یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • لوییس انریکه علیه بهترین خاطره دوران مربیگری!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت