Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:28:43 GMT

انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۹۰۹

انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران خارجی، گفت: انتخابات در موعد مقرر یعنی روز جمعه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب برگزار می‌شود و در صورت وجود افراد برای رأی دادن تا ۲ بامداد نیز آماده رأی گیری هستیم.

وی تصریح کرد: همانطور که قبلاً اعلام شد، حدود ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزارو ۳۰۷ نفر واجد شرایط رأی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه در این دوره باید به رأی اولی‌ها و کسانی که به جشن تکلیف سیاسی رسیده اند خیر مقدم بگوییم،اظهار داشت: این دوره حدود یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رأی اولی در کشور هستند که از این تعداد حدود ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر آقایان و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر بانوان هستند.

تکمیل می شود...

کد خبر 5236606

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 رای گیری رای اولی ها واجدین شرایط رای دادن انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی سعید جلیلی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شورای نگهبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی محسن رضایی عبدالناصر همتی ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی زواریان اظهار کرد: دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات به عنوان بخشی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار کلات بیان کرد: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته ۶ شعبه اخذ رأی حذف یا در دیگر شعب ادغام شد و در نهایت فعالیت ۴۴ شعبه اخذ رأی با حضور حدود ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری دور دوم انتخابات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ شمار واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۹ هزار نفر بود، اما بر اساس آمار جمعیت ساکن در شهرستان شمار واجدان شرایط رأی دادن ۲۳ هزار نفر است.

زواریان افزود: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات با برپایی ۴۴ شعبه اخذ رأی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085043

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات