Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:41:57 GMT

نظارت بیش از ۲۰۰ کارشناس بهداشتی در روز انتخابات یزد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۹۵۸

نظارت بیش از ۲۰۰ کارشناس بهداشتی در روز انتخابات یزد

ایسنا/یزد مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت ۲۳۰ کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.

دکتر «وحید جعفری» در این مورد گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری های مسری بخصوص کرونا، نظارت بهداشتی بر حوزه های انتخابات، در سطح استان یزد، صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور در روز انتخابات، ۲۳۰ ناظر بهداشتی به صورت ثابت یا سیار در حوزه های اخذ رای در استان حضور خواهند داشت.

جعفری با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های انتخابیه افزود: اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز،  رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۲ متر، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط است.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان اظهار کرد: اخذ اثر انگشت در فرایند انتخابات به خصوص در روز رای گیری ممنوع است و در چیدمان میزها و صندلی ها برای رای دهندگان و عوامل شعب فاصله ۲ متری  حفظ شود.(۸ متر مربع برای هرنفر و استفاده حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت محل برای حضور افراد)

جعفری تاکید کرد: رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند و قبل و بعد از رای دادن دست ها را با آب و صابون شستشو دهند و یا اینکه ضدعفونی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد تصریح کرد: حفظ تهویه و تامین هوای تازه در فضای سربسته الزامی است و امکان شستشو دست ها با صابون مایع در شعب وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یزد انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد

اکبر تاجیک سعیدی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از مردم شهید پرور و ولایت مدار ورامین، قرچک و پیشوا برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکر هستیم، که در حماسه ماندگار ۱۱ اسفند شاهد حضور پرشور مردم همیشه در صحنه دیار ۱۵ خرداد در انتخابات بودیم.

وی با بیان اینکه مردم در دورم دوم انتخابات نیز بار دیگر با آرمان‌های امام، انقلاب، نظام و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد، گفت: مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور در انتخابات پایبندی به خون شهیدان را بار دیگر به رخ خواهند کشید.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا اضافه کرد: با توجه به تعیین تکلیف انتخابات مجلس، در دور دوم و برگزاری آن در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری و با توجه به نقش بی بدیل و حضور آگاهانه مردم انقلابی و عزتمند در پیشرفت و توسعه منطقه، از تمامی مردم فهیم دعوت می‌کنم، همچون گذشته با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم قانون اساسی اضافه کنند.

وی تاکید کرد: همه امکانات و شرایط برای برگزاری انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه ورامین, پیشوا, قرچک و جوادآباد فراهم شده است و با کاهش ۳۰ درصدی صندوق اخذ آرا در ورامین ۱۱۰ صندوق، قرچک ۱۱۲ صندوق، پیشوا ۶۲ صندوق و جوادآباد ۲۳ صندوق آماده اخذ رأی از مردم فهیم و انقلابی خواهد بود.

تاجیک سعیدی ضمن تشکر مجدد از تلاش‌های عوامل برگزاری انتخابات افزود: ناظرین دفتر نظارت شورای نگهبان با آمادگی کامل و توان مضاعف، آماده نظارت بر حسن اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه هستند و هرگونه اظهار نظر غیرمسئولانه و غیر مستند و انتساب آن به اشخاص و جریانات توسط این افراد، صورت نخواهد پذیرفت.

بالاترین مقام نظارتی بر انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی و قانون انتخابات کشور، هیأت نظارت بر انتخابات مسئول حسن اجرای قانون بوده و هرگونه اظهارنظر به نفع و یا علیه کاندیداها و موضع گیری ها از طرف افرادی که در ادوار گذشته در شورای نگهبان مسئولیت داشته و یا به عنوان ناظر فعالیت داشته اند، ارتباطی با هیأت نظارت و مسئولان فعلی نخواهد داشت.

وی گفت: همگی در مسیر قانون و اجرای مطلوب انتخاباتی پرشور، در فضای حقیقی و مجازی گام برخواهیم داشت و پایبندی خود را به آرمان‌های شهیدان، با بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری امام خامنه ای اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 6084280

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود