Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در تاجیکستان ظهر امروز میزبان تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در سفارت جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ظهر امروز کاوران تیم ملی فوتبال جوانان بانوان میهمان سفارت ایران در تاجیکستان بود تا ساعاتی را با سفیر ایران در شهر دوشنبه به دیدار و گفتگو بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار محمد تقی صبوری، سفیر ایران در تاجیکستان از بازیکنان خواست با پشتکار برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی خطاب به بازیکنان گفت: شما سفیران ایران در کشور تاجیکستان هستید و پیگیر نتایج شما در تورنمنت کافا هستم. نتایج نشان می دهد که موفق بوده اید و امیدوارم در بازی فردا نیز پیروز شده و باعث شادی میلیون ها ایرانی شوید. احترام به پدر و مادر را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید چرا که دعای خیر آنها باعث می شود تا همیشه موفق شوید.

سفیر ایران در تاجیکستان افزود: از غرور کذب دوری کنید و همواره با تلاش، سعی کنید موفق باشید. همیشه کمک کنید تا تیم ایران موفق باشد. بازی فردا برابر قرقیزستان را دست کم نگیرید و با تمام قدرت به مصاف حریف خود بروید و پیروز میدان باشید.

در پایان این دیدار صمیمانه، شیرین نصیری، سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان بانوان، تندیس یادگاری فدراسیون فوتبال را به ایشان اهدا کرد.

*آمادگی ملی پوشان با تمهیدات کادر پزشکی

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص وضعیت آمادگی بازیکنان تیم به نکاتی اشاره کردند.

فائزه ملک لو، پزشک تیم فوتبال جوانان دختران درباره وضعیت بازیکنان پیش از دیدار مقابل قرقیزستان گفت: با توجه به اینکه بازی بسیار سنگینی را ملی پوشان شب گذشته پشت سر گذاشته اند، یکسری آسیب ها و مصدومیتهای جزئی داشتند که با ریکاوری و برنامه های بازتوانی آمادگی آنها را برگردانیم.

وی ادامه داد: در بازی برابر ازبک ها چند مصدوم داشتیم که کارهای بازتوانی آنها را شروع کرده و در کنارش تغذیه و ریکاوری ملی پوشان را انجام داده ایم. خوشبختانه همکاری بازیکنان و کادر فنی با کادر پزشکی باعث شده تا شرایط به بهترین نحو ممکن پیش رود و امیدوارم بازیکنان در مسابقه فردا با آمادگی کامل حضور داشته و موفق شوند.

مریم معنوی شاد، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال جوانان دختران نیز در خصوص وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم گفت: با اینکه پس از دو سال تعطیلی، مشکل جسمانی حادی بین بازیکنان وجود ندارد تا بازیکنی را از شرکت در مسابقه فردا محروم کند، خوشبختانه تمامی ملی پوشان در سلامت کامل هستند و می توانند طبق صلاحدید کادر فنی در ترکیب حضور داشته باشند.

وی افزود: در این رنج سنی مصدومیت اجتناب ناپذیر است اما سعی من به همراه دکتر ملک لو این است که آمادگی بازیکنان را به حداکثر رسانده و مصدومیتها را به حداقل برسانیم تا کادر فنی با فراق خاطر نسبت به انتخاب ترکیب خود اقدام کند. از سه بازی گذشته تا به امروز مصدومیت جدی برای بازیکنان وجود نداشته و وضعیتشان خوب است. یکسری گرفتگی ها عضلانی داریم و این طبیعی است چرا که زمان ریکاوری بین دو بازی گذشته بسیار کم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سفیر ایران در تاجیکستان تیم ملی فوتبال جوانان کادر پزشکی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، دومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل ترکمنستان برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۷-۰ شکست دهد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این مقابل ازبکستان نیز به پیروزی ۴-۲ رسیده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار دو برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه هفتم اردیبهشت، در سومین مسابقه خود به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان