Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال با تمجید از عملکرد تیم ملی در انتخابی جام جهانی گفت: من در مورد ماندن اسکوچیچ تصمیم فردی نمی‌گیرم و تابع تصمیم اعضای هیات رئیسه فدراسیون هستم.

به گزارش قدس آنلاین شهاب الدین عزیزی خادم که همراه با کاروان تیم ملی فوتبال ایران در اردوی بحرین برای برگزاری بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر بود هنگام بازگشت به همراه این تیم گفت: با وجود اینکه میزبانی را از ما گرفته بودند اما با توکل بر خدا توانستیم امتیازات لازم را کسب کرده و به مرحله بعد صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید کار بزرگی که تیم ملی ایران در مسیر صعود انجام داد را تبریک بگویم و از اینکه دل مردم را خوشحال کردند واقعاً سپاسگزارم.

عزیزی خادم درباره روند نتیجه گیری تیم ملی ایران در دور برگشت یادآور شد: کادر فنی و تیم پشتیبانی امیدوار به صعود بود. این اتفاق هم افتاد. مطمئنا در مرحله بعد کار سخت تری داریم.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: فدراسیون اهداف بزرگتری دارد و امیدوارم محقق کنیم. فدراسیون جدید در این سه ماهی که آمده تفاوت را نشان داد که افکار عمومی باید قضاوت کند. من فکر می‌کنم این درس بزرگ تاریخی و عبرت بود که ما آن نگاه جمعی و روح جمعی تعامل را در خودمان بیشتر متبلور کنیم.

او به مسائل مالی اشاره کرد و افزود:  از لحاظ مالی و اقتصادی کارمان سخت است و باید بتوانیم به لطف الهی این کار را انجام دهیم. نگاه ما توسعه محور است و هدف بلندمدت داریم.

عزیزی خادم ادامه داد: این کار هزینه دارد و زمان‌بر است. فکر می‌کنم مردم به خوبی این تفاوت را می‌بینند. مسیر روشنی طی شد همه کسانی که صدای من را می‌شنوند به تیم ملی ایران به فوتبال ملی و فدراسیون که متعلق به مردم ایران است کمک کنند. امیدواریم این مسیر را تقویت کنیم و به تک تک بازیکنان ملی افتخار کنیم. ما همه ایران هستیم و به حضور در این کارزار و اینکه بتوانیم کاری انجام دهیم بسیار خرسند هستیم و این را سعادت بزرگی می‌دانیم.

عزیزی خادم در پاسخ به اینکه از حکم ویلموتس خبری دارد یا خیر گفت: من در آینده در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد. این رأی ویلموتس مسائل و مشکلات زیادی را برای فدراسیون ایجاد کرده است. حتما با مردم واضح صحبت می کنم. اما الان وقت دیگری است و باید بپذیریم کار تمام نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال تصمیم به ادامه همکاری با اسکوچیچ خواهد گرفت یا خیر تصریح کرد: زحمات آقای اسکوچیچ قابل تقدیر است. من از او ممنونم. تا امروز از او حمایت کردیم. از بازیکنان هم همینطور. با این حال این موضوع را هیأت رئیسه فدراسیون تصمیم می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه نظر خودش در این باره چیست یادآور شد: قرارداد آقای اسکوچیچ با تیم ملی ایران تمام شده است. مبنای تصمیمات فدراسیون، جمعی است و من هم به عنوان عضوی از فدراسیون تابع تصمیمات جمع هستم و برنامه ریزی خواهم کرد.

عزیزی خادم از پاسخگویی درباره اینکه به نظر می‌رسد نسبت به ادامه همکاری با اسکوچیچ بی میل است پاسخی نداد اما وقتی اصرار خبرنگاران را دید گفت: من اینقدر مشغله و کار داشتم که فرصتی برای فکر کردن و حرف زدن در این موضوع نداشتم. من فکر می‌کنم الان فرصت فکر کردن نداشتم و کارهای بزرگ‌تری برای انجام آن داشتیم که روی آنها تمرکز کردیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال سال‌های سال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود حتی آقای تاج به من می‌گفت ما سال هاست در فدراسیون فقط کار اداری و اجرایی انجام دادیم، کار فنی خیلی کم بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!