Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، قرعه‌کشی مسابقات والیبال جوانان جهان دیروز به صورت آنلاین برگزار شد. این رقابت‌ها درحالی قرار است از اول مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شود که طبق قرعه، تیم ملی والیبال جوانان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی (۲۰۱۹- بحرین) به عنوان تیم اول گروه C با آرژانتین، مراکش و بلژیک هم‌گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی جوانان در ارزیابی از حریفان ایران در گروه C گفت: قبل از قرعه‌کشی می‌دانستیم که با تیم آرژانتین هم‌گروه هستیم و به همین دلیل منتظر بودیم تا تیم‌های سوم و چهارم گروهمان مشخص شوند. طی قرعه‌کشی در نهایت با تیم‌های مراکش، بلژیک و آرژانتین هم‌گروه شدیم و گروه نسبتا سختی هم داریم. البته گروهمان می‌توانست هم سخت‌تر و هم آسان‌تر باشد .

سرمربی تیم ملی جوانان افزود: آرژانتین تیم سوم جهان و نایب‌ قهرمان آمریکای جنوبی است. بلژیک تیم سوم قاره اروپا است و هم‌گروهی با این رقبا نشان می‌دهد که با تیم‌های باکیفیتی در یک گروه قرار داریم و این مسئله می‌تواند شرایط را برایمان سخت کند. مراکش هم تیم سوم قاره آفریقا است که توانست از طریق رنکینگ جهانی به مسابقات راه پیدا کند. تیم قابل قبولی است، اما فاصله تیم‌های آفریقایی با تیم‌های اروپایی و آمریکای‌ جنوبی با دیگر تیم‌ها به نسبت زیاد است و فکر می‌کنم مراکش حریف بسیار قدرتمندی نباشد. البته باید در نظر داشت که تمامی تیم‌ها با آمادگی کامل راهی مسابقات می‌شوند و به همین دلیل شرایط سختی بر مسابقات حاکم خواهد بود.

عطایی با تاکید بر آنالیز دقیق رقبا گفت: فیلم بازی تیم‌های حاضر در مسابقات را در اختیار داریم و سعی می‌کنیم بررسی و آنالیز دقیق‌تری روی آن‌ها انجام دهیم و در جریان تمرینات و بازی‌های تدارکاتی از این اطلاعات استفاده بهینه داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات گفت: تیم‌های باکیفیت زیادی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. تیم‌های کارنامه‌داری چون برزیل و روسیه در گروه D با هم هم‌گروه هستند. ایتالیا هم تیم بسیار قدرتمندی است. لهستان، کوبا و بلغارستان نیز در زمره تیم‌های خوب حاضر در مسابقات هستند. قطعا بازی‌های سختی در پیش داریم. با این حال امیدوارم با ارائه عملکرد قابل قبول در جریان این رقابت‌ها بتوانیم از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از تاریخ اول تا ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار خواهد شد. رقابت‌های مرحله گروهی تیم‌های حاضر در گروه A و C به میزبانی ایتالیا و رقابت‌های تیم‌های حاضر در گروه B و D به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود. به این ترتیب رقابت‌های ایران در گروه C به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان برگزار شد / ایران حریفان خود را شناخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال جوانان فدراسیون والیبال بهروز عطایی تیم های حاضر رقابت ها قرعه کشی تیم ملی هم گروه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد