Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می‌دهند. شهرک‌نشینان امروز چهارشنبه بار دیگر مسجدالاقصی را مورد تعرض وحشیانه قرار دادند.

بر اساس این گزارش، شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به صحن‌های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگیری شدیدی اتفاق افتاد.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین به نظامیان و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تعرض مجدد به مسجدالاقصی هشدار داده بودند.

گروه‌های مقاومت اعلام کرده‌اند که همچون نبرد شمشیر قدس، از این پس نیز ندای مقدسات را برای هدف قرار دادن مواضع تل آویو، لبیک خواهند گفت.

کد خبر 5236651 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی عراق روسیه جو بایدن ناتو افغانستان ایران ولادیمیر پوتین جی هفت برجام رجب طیب اردوغان نفتالی بنت شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض امشب نیز در برابر محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها شهرک‌نشینان معترض طی این تظاهرات روبروی محل اقامت نتانیاهو در منطقه اشغالی «قیساریا» را به آتش کشیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیست اعلام کردند که این شهرک‌نشینان معترض خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت هستند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6085926

دیگر خبرها

  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم