Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@01:16:33 GMT

بیانیه نیروی زمینی ارتش در آستانه انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۱۰۶

نیروی زمینی ارتش در آستانه انتخابات چهارگانه سیزدهمین دوره «ریاست جمهوری»، ششمین دوره «شورا‌های اسلامی شهر و روستا»، دومین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و اولین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد. خبرگزاری میزان - نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات چهارگانه سیزدهمین دوره «ریاست جمهوری»، ششمین دوره «شورا‌های اسلامی شهر و روستا»، دومین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و اولین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه‌ای صادر کرد.   بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ایران
در آستانه یک رویداد سیاسی -اجتماعی بزرگ و یک انتخابات سرنوشت ساز قرار داریم. انتخاباتی که تبلور حضور مردم در ترسیم آینده سیاسی کشور و تعیین کننده سرنوشت خود می‌باشد. این سازوکار ارزشمند میراث انقلاب ملت و ثمره خون شهدایی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان گذشتند تا فردایی بهتر را برای کشور ایجاد کنند. از آن زمان تا امروز ملت بزرگ ایران و فرزندان انقلاب برای حفاظت و حراست از این میراث ارزشمند با جان و دل در برابر خصم زبون ایستادگی نموده و خون پاک و مطهر مردان و زنان زیادی در دفاع از این دستاورد انقلاب بر خاک پاک و مطهر میهن نقش بسته است.
در هنگامه امروز که نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی ملت با صلابت و اقتدار هر چه بیشتر گام دوم انقلاب را برداشته است، دشمن و ایادی استکبار جهانی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا این دستاورد‌ها را بی ارزش جلوه داده و با بی اهمیت و بی تاثیر جلوه دادن حضور مردم، آنان را از مشارکت حداکثری در انتخابات باز دارند. همین تلاش دشمن اهمیت حضور آحاد ملت پای صندوق‌های رای و خلق حماسه حضور دیگری را ضروری می‌نماید.
بی شک حضور حداکثری و هوشمندی و بصیرت در انتخاب اصلح و شایسته برابر فرمایشات دلسوزانه و مدبرانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، ضمن در هم کوبیدن سازمان تبلیغاتی و تلاش حداکثری دشمن در تعقیب نیات شرورانه و پلید خود، پشتوانه‌ای محکم و با صلابت برای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و منافع ملت بزرگ و شریف ایران ایجاد خواهد نمود.
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن مشارکت حداکثری و تمام قد کارکنان خود و خانواده هایشان در انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان سهم خود را در خلق حماسه حضور به انجام رسانده و از ملت بزرگ و انقلابی نیز می‌خواهد تا این روز سرنوشت ساز را به روز یاس و شکست دشمن و پیروزی میهن و ملت تبدیل نماید.
وعده ما برای خلق حماسه حضور، جمعه ۲۸ خردادماه   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی زمینی ارتش انتخابات 1400 اخبار انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش انتخابات 1400 اخبار انتخابات جمهوری اسلامی ایران میان دوره ای مجلس نیروی زمینی ارتش ملت بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی در مشهد گفت : هرگونه حرکتی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بخواهد رخ دهد، دشمن مطمئن باشد نقشه آن‌ها قبل از اقدام از بین خواهد رفت.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: ارتش در قبل از انقلاب مومن، متعهد و در کنار مردم بودند و انقلاب را به پیروزی رساند و بعد از پیروزی انقلاب هم در دفاع مقدس و دیگر صحنه های مختلف در کنار مردم حضور داشته و نقش آفرین بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه پارسال افزود: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات یک بار دیگر ولایت مداری خود را در عرصه سیاسی نشان دادند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت کردند.

وی ادامه داد: امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروها با تجهیزات مدرن بومی، دورتر از مرزها را با اشراف اطلاعاتی رصد می کنند و همه تحرکات را زیر نظر دارند.

امیر آذریان گفت: امروز بر اساس دستورات سلسله مراتب به ویژه ستاد کل نیروهای مسلح و با پشتیبانی استاندار انسداد مرز که یک مسئله اصلی در منطقه شمال شرق و استان خراسان رضوی بود، آغاز شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است
  • عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم