Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: برخی می‌گویند از شنبه می‌خواهیم مسائل مربوط را آغاز کنیم، ولی من می‌گویم از همین الان و پس از این برنامه جلسات برای مسائل مالی آغاز خواهد شد. خبرگزاری میزان - محمد باقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حاشیه مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  * هر زمان که تیم ملی به میدان می‌رود نفس‌های ما در سینه حبس می‌شود.

* می‌خواستند پس از یک محاصره اقتصادی و تلاش برای تحقیر ملی، توان اقتصادی را از ما بگیرند و مردم را به ستوه آوردند.

* سعی داشتند با گرفتن میزبانی مانع پیشرفت ما شوند، ولی درخشش شما باعث شد تا غرور ملی احیا شود.

* البته همه در این مسیر تلاش کردند و اگر تلاش کادر فنی نبود و فدراسیون فوتبال وظیفه‌اش را به درستی انجام نمی‌داد، این صعود دشوارتر می‌شد.

* آنچه اتفاق افتاد شرط لازم بود، ولی شرط کافی در ادامه رخ خواهد داد. من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل مالی دور و خالی کنید.

* این وظیفه ماست و برخی می‌گویند از شنبه می‌خواهیم مسائل مربوط را آغاز کنیم، ولی من می‌گویم از همین الان و پس از این برنامه جلسات برای مسائل مالی آغاز خواهد شد.

* من به شما، کادر فنی و عزیزی خادم می‌گویم که ذهنتان را از مسائل مالی خالی کنید که آن وظیفه ماست.

* امیدواریم که در مراحل بعدی تیم ملی کشورمان موفق باشد. بیشتر بخوانید: اخباری: رطوبت هوای بحرین خیلی اذیتمان کرد/ این تیم یکی از بهترین تیم‌هایی بود که تاکنون دیده‌ام

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 محمد باقر نوبخت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 محمد باقر نوبخت مسائل مالی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز رضایت ایران و روسیه از پیشرفت پروژه های مالی فی مابین

سفیر ایران و  «الویرا نابیولینا»، رئیس بانک مرکزی روسیه پیرامون کلیه موضوعات همکاری‌های بانکی و مالی ایران و روسیه با یکدیگر ملاقات و تبادل نظر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز 9 فروردین ماه، «کاظم جلالی»، سفیر ایران در روسیه و  «الویرا نابیولینا»، رئیس بانک مرکزی روسیه پیرامون کلیه موضوعات همکاری‌های بانکی و مالی ایران و روسیه با یکدیگر ملاقات و تبادل نظر کردند.

طرفین در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از اتصال و عملیاتی شدن پیام‌رسان‌های بانکی دو کشور، از فرآیند پیشرفت و سرعت بخشی اجرای سایر پروژه های بانکی و مالی فی‌مابین ابراز رضایت کردند.

جلالی: ایران در برنامه‌های پیش بینی شده بریکس مشارکت جدی خواهد کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • پیشرفت فرآیند اجرای پروژه‌های بانکی و مالی میان ایران و روسیه
  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • ابراز رضایت ایران و روسیه از پیشرفت پروژه های مالی فی مابین
  • پشیمانی بانک‌ها از گرفتن پرسپولیس و استقلال
  • باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد
  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏