Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نامزد اصولگرایان در انتخابات شورای شهر بجنورد گفت: شهردار بجنورد از نظر مالی ورشکسته است و اگر درآمد پایدار ایجاد نشود مشکلات بزرگ‌تری در راه خواهد بود. - اخبار استانها -

یوسف مغروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد  با اشاره به لزوم مناسب سازی فضای شهری برای همه اقشار٬ اظهار داشت: شهر بجنورد پروژه‌های نیمه تمام زیادی دارد که به تأخیر افتادن آن‌ها باعث شده مردم نگاه خوبی به مجموعه مدیریت شهری نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاشیه نشینی و به تبع آن آسیب‌های اجتماعی که در بجنورد ایجاد شده است باید به نحوی با مدیریت صحیح و ایجاد فضاهای مناسب شهری در حواشی شهر بجنورد حل و فصل شود. هم‌چنین شهرداری بجنورد با مشکلات زیادی ناشی از عدم درآمدزایی پایدار مواجه است که همین موضوع باعث شده در خدمت رسانی به مردم ضعف‌هایی وجود داشته باشد.

کاندیدای اصولگرای شورای اشلامی شهر بجنورد با بیان اینکه باید مدیریت شهری در بجنورد به نفع عدالت در توزیع امکانات تغییر یابد٬ تصریح کرد: آنچه از وضعیت فعلی شهر بجنورد بر می‌آید ضعف‌های اساسی در مدیریت شهری است که در صورت عدم اصلاح آن٬ شهرداری ورشکسته بجنورد دیگر قدرت خدمت رسانی به مردم را نخواهد داشت.

کاندیداهای جریان انقلاب به نفع آیت الله رئیسی انصراف دهند/ استفاده از نتایج برجام نیازمند وجود دولت قوی استنامزد شورای ائتلاف در شورای شهر اهواز: برخی آقایان درک درستی از محرومیت شهری در اهواز نداشتندنامزد شورای ائتلاف در شورای شهر تبریز: ویژه‌خواران از آب گل‌آلود قوانین ماهی می‌گیرند

مغروری گفت: ماشین‌آلات٬ امکانات و نیروهای شهرداری بجنورد نیاز به تجدید قوا و تغییرات اساسی دارند. منابع انسانی شهرداری باید به صورت چابک و ورزیده در خدمت اهداف شهری باشند و این هنر نظارت دقیق شورای شهر را می‌طلبد.

وی افزود: در کارکردهای فرهنگی و اجتماعی نیز باید با نگاه به توسعه مناطق محروم شهر اقدامات جدی انجام شود. متاسفانه نگاه سیاسی و غیر کارشناسی در سال‌های اخیر موقعیت شورای شهر را در بجنورد تضعیف کرده و این به نفع مدیریت شهری نیست.

مغروری درباره وجود برخی رانت‌ها و مفاسد اقتصادی در شوراها٬ گفت: وقتی افرادی با نگاه سیاسی و یا وابستگی به قدرت‌های اقتصادی وارد عرصه شده و مخارج میلیاردی برای تبلیغات انجام می‌دهند٬ مسلماً شرایط شورا پس از انتخاب این افراد٬ شرایط سالمی نخواهد داشت و باید وامدار این افراد باشند. ما به این نگاه پایان می‌دهیم و این عرصه را به نفع خدمت به مردم تغییر خواهیم داد.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت شهری شهر بجنورد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با شهرداران کلانشهر‌های کشور گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که استطاعت مالی محدود دارند. برای این عزیزان، شهرداری مشهد باید زائرسرا‌های ارزان قیمت ایجاد کند تا زائران به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نشوند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: عنوان مدیریت شهری، عنوان جامعی است که غیر از مدیریت خدمات شهری، مدیریت اجتماعی، سیاسی و بالاتر از همه فرهنگی شهر را هم دربر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه منظور از پیوست فرهنگی در خدمات شهری، ترویج فرهنگ دینی در جامعه است گفت: مهم‌ترین علتی که باعث بروز این نارضایتی‌ها می‌شود، نبود پیوست فرهنگی در کنار خدمات شهری است. مقصود بنده این است که بستری از خدمات فرهنگی تعریف شود تا به همراه خدمات اجتماعی و شهری، مردم از آن استفاده کنند تا شهرداری منحصر در یک جریان خدماتی محض نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: باید پیوست فرهنگی مبتنی بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشد تا مردم به یاد بیاورند این خدمات از طرف دلسوزترین برادرانشان در مدیریت شهری به آن‌ها عرضه می‌شود.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهر‌ها گفت: در این کشور، چالش‌های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن‌ها در عرصه فرهنگ است. در یک قلم، همین موضوع ازدواج جوانان را ببینید. اینکه سن ازدواج بالا رفته، عمده ریشه آن در فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت مالی یک مرد خانواده دار و کامل نرسند، ازدواج نمی‌کنند. اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می‌تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه‌ها وظایفی برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب