Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: شهید بهشتی از جلوه های ویژه انقلاب اسلامی است زیرا امام خمینی(ره) درباره او گفت؛ بهشتی یک ملت است برای ملت ما که این عبارت برای هیچ شهید دیگری بکار برده نشد،شهید بهشتی دانشمند بروز و فعال عرصه دین و سیاست بود که این دانش منجر به نتیجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهید بهشتی انسانی با برنامه بود و اوقات او تقسیم شده بر مبنای این برنامه بود عالم به زمان بود، آینده نگر بود، مجاهد واقعی، معتمد واقعی امام خمینی ره بود که شاید ابعاد شخصیتی کامل او به زمان کشف نشود.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص سیاست‌های غلط داخلی و نسبت های ناروایی که در زمان حیات شهید بهشتی به وی وارد شد نیز ادامه داد: به شهید بهشتی هم وفا شد هم جفا، وفا شمایید که برای ایشان بزرگداشت و یادبود برپا می‌کنید جفا نیز انواع و اقسام تهت و افتراهایی بود که به وی در زمان حیاتش وارد شد و مردم دیدند که این‌ها همه دروغ و افترا بود.

بادامچیان گفت: فشارهای بیرونی روی کار شهید بهشتی تاثیر گذار نبود، سازماندهی و تشکیلات قوی داشت، تنها فردی که بعد از تسخیر لانه جاسوسی بیانیه حزب موتلفه اسلامی را تنظیم و قرائت کرد شهید بهشتی بود و بدانیم انفجار انجام گرفته در روز هفتم تیر مسئله ترور شهید بهشتی نیست مسئله ترور مشترک داخلی‌های نفوذی و خارجی است که همیشه باید مسئله نفوذ را جدی گرفت.

وی شهدا را مایه ثبات نظام دانست و تصریح کرد: از شهدا ثبات نظام بوجود می‌آید، اکنون همه دشمنان در مورد ایران به بن بست خورده‌اند، در انتخابات پیش رو به کسانی رای بدهید که گام دوم انقلاب توسط رهبری معظم را اجرا کنند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان بیان کرد: در خصوص هفتم تیر و واقعه شناسی این مناسبت بزرگ، نگرش جدید لازم است، و نسل جدید برای فهم این قضیه نیاز به کار جدید و تمدن نوین اسلامی دارند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب مؤتلفه دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی اسدالله بادامچیان شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیش‌تر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 745759

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول