Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه چهلمین سالگرد واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر تشکیل گردیده و برنامه های متنوعی را در تهران و 25 استان کشور اجرا خواهد نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه چهلمین سالگرد واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر تشکیل گردیده و برنامه های متنوعی را در تهران و 25 استان کشور اجرا خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سید محمد هاشمی مسئول ستاد مردمی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با اعلام این خبر در خصوص چرایی تشکیل این ستاد و برنامه‌های آن گفت: با توجه به اینکه تیرماه 1400، چهلمین سالگرد وقوع این حادثه مهم تاریخ انقلاب می‌باشد، با تکیه بر این نقطه زمانی و تقویمی، حرکتی منسجم و منظم برای تحقق مطالبه‌ی رهبر انقلاب در خصوص معرفی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های معنوی واقعه هفتم تیر و شهدای این واقعه، و همچنین جبران کاستی‌های صورت پذیرفته و شروع حرکتی رو به جلو در آغازین سال‌های چله‌ی حیات انقلاب اسلامی را به صورت مردمی و خودجوش، ساماندهی و سازماندهی کنیم. به همین منظور ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد واقعه هفتم تیر با محوریت مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر(سرچشمه) از بهمن ماه سال گذشته تشکیل گردیده و برنامه‌های متنوعی نیز از سوی این ستاد با همکاری و با پشتیبانی موسسات فرهنگی مردمی و نهادهای انقلابی، از جمله خانه طراحان انقلاب اسلامی، مؤسسه هنر متعهد کرمان، خانه مستند انقلاب اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج و دیگر نهادها و موسسات مرتبط تدارک و تمهید گردیده است. مسئول ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر در پایان گفت: تمرکزمان بر این است و امیدواریم که بتوانیم قدمی برای شناخته شدن بیشتر این شهدا و این حادثه سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی در توده‌های مردم و برای تکریم این شهدای والامقام برداریم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واقعه هفتم تیر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه آماری جدید از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

براین اساس، در بین این شهدا ۱۲۲ نفر کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشته اند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6086380 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد