Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که دوست دارد دراگان اسکوچیچ سال‌ها در تیم ملی بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین کنعانی‌زادگان در حاشیه حضور اعضای تیم ملی فوتبال در سالن همایش‌های صداوسیما در مورد اینکه آب و هوای بحرین برای ملی‌پوشان چطور بود، اظهار داشت: وضعیت آب و هوایی بحرین کمی بهتر از کیش بود و رطوبت آنچنانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی اینکه بازی‌ها در شب برگزار می‌شد، برای ما بهتر شد. 

وی با اشاره به جو صمیمانه بین بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: بیشتر بازیکنان سال‌ها کنار هم بازی کرده‌اند، از تیم‌های ملی پایه گرفته تا بزرگسالان و شناخت کافی از هم داشتند. مربی خیلی خوبی هم به تیم ملی اضافه شد و خیلی چیزها از او و دستیارانش یاد می‌گیریم. 

مدافع تیم ملی فوتبال در مورد بحث ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ گفت: این مسائل به من مربوط نمی‌شود، اما اسکوچیچ زحمت کشید. ما کنار او خیلی چیزها یاد گرفتیم و دوست داریم سال‌ها کنار تیم ملی باشد. چیزی که ما دیدیم، تلاش کادر فنی برای شاد کردن مردم بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد. 

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این سؤال که کدام بازی برای تیم ملی ایران سخت بود، گفت: همه بازی‌ها برای ما سخت بود و نمی‌توانیم بگوییم یک بازی از بازی دیگر سخت‌تر بود. همه می‌خواستند با تمام قوا برابر ایران قرار بگیرند که خوشبختانه توانستیم با بازی‌های خوب نتیجه بگیریم. 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که برای مرحله بعدی انتخابی جام جهانی دوست دارند با چه تیم‌های همگروه شوند، تأکید کرد: برای تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود، فرقی نمی‌کند کدام تیم برابرش قرار بگیرد. 

اسکوچیچ: خوشحالی مردم ایران باعث افتخار من است/ ما تنها یک گام برداشته‌ایم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی محمدحسین کنعانی زادگان تیم ملی محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان تیم ملی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس