Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:32:48 GMT

آمادگی تفرش برای انتخابات پر شور

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۵۰۲

آمادگی تفرش برای انتخابات پر شور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم شهرستان تفرش برای انتخابات پرشور و حضور در پای صندوق‌های رای اعلام آمادگی کردند.

مسئولان شهرستان تفرش هم ضمن اعلام آمادگی حضور از مردم دعوت کردند با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خودشان سهیم شوند.

حاج علی فرماندار تفرش گفت: ده‌ها و صد‌ها سال گذشت تا در این کشور نظامی استقرار پیدا کند که مبتنی بر رای مردم بوجود بیاید بنابراین با همه گلایه‌هایی که وجود دارد بازهم صندوق رای کارگشاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج علی افزود: صندوق رای تبلور نظر جمهور در اداره کشور است این ثمره خون شهدا و یادگار امام خمینی است و ملت‌های زیادی هستند که آرزوی انتخابات ابراز رای خود را دارند.

سرهنگ میرهادی فرمانده سپاه شهرستان تفرش هم گفت: از تمام مردم دعوت می‌کنم به نیابت از تمام شهدا به ویژه سردار سلیمانی پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

سرهنگ میرهادی افزود: انتخابات نشانه حیات یک جامعه و عرصه تجدید میثاق و بیعت با ولایت و اهداف نظام و انقلاب است.

او اضافه کرد: انتخابات عرصه مقابله با دشمن و صیانت از جمهورییت نظام و خاک و سرزمین مان هست و یک عرصه برای ادامه راه همه شهداست که از این مرز و بوم و کیان و ناموس کشور دفاع کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران