Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:28:22 GMT

فعالیت ۱۹۴۲ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۵۸۹

فعالیت ۱۹۴۲ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مدت تبلیغات ریاست جمهوری ۲۰ روز است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه دارد، بر این اساس تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تا ساعت هفت صبح پنجشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ قانونی است و بعد از آن با هرگونه تبلیغات نامزدها برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر، افزود: تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی تعریف شده که بر این اساس تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی تصریح کرد: یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی در این استان وجود داشته که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

وی با اشاره به بازه زمانی رأی‌گیری گفت: اخذ رأی از هفت صبح تا پنج عصر روز جمعه ۲۸ خرداد ادامه دارد که با اختیار وزیر کشور تا ساعت ۲۴ می‌تواند ادامه داشته باشد.

بالایی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه الکترونیکی است، ادامه داد: سامانه‌ای به نام انتخاب ایران برای مردم در نظر گرفته شده که متن و فایل‌های آموزشی مربوط به نحوه دسترسی به اسامی و کد نامزدها را بارگذاری کرده و نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی را نمایش می‌دهد.

کد خبر 5236646

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا تبلیغات انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا چالش شفافیت اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا اسلامی شهر اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد

نویسنده در این کتاب که صفحه‌آرایی آن را خانم هستی مرادی، طراحی جلد آن را خانم فاطمه یزدانی‌فر و همچنین خط روی جلد را استاد عبدالله جواری تحریر کرده‌اند، از زندگی خود و تجربیات تلخ و شیرینی که در این مسیر تجربه کرده، نوشته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: من قمر تاج عبدالملکی، سال ۱۳۲۷ در کرمانشاه متولد شده‌ام. پدر و مادری مهربان، فداکار و دوست داشتنی با ۲ برادر و چهار خواهر که زندگی خوب و پاک و سالمی داشتیم. دوران کودکی خوشی داشتم تا زمانی که به دبیرستان رفتم. همراه با درس بسکتبال را شروع کردم.

در ادامه آمده است: در کلاس هشتم کاپیتان تیم بسکتبال شدم و به وسیله دبیر ادبیاتم وارد تئاتر شدم. زندگی‌ام همراه با تئاتر بهشتی بود، از همه نظر. چندین نمایشنامه بازی کردم، با موفقیت کامل و بعد وارد دانشسرای مقدماتی شدم.

در آنجا هم تئاتر را ادامه می‌دادم و گاهی وقت‌ها هم شعر‌های زیبایی را به صورت دکلمه به روی سن می‌آوردم. دوران دانشسرا بهترین دوران زندگی من بود و بعد از فارغ‌التحصیل شدن به ایلام رفتم. در آنجا هم فعالیت‌های هنری را ادامه دادم....

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ادامه فعالیت بارشی در جنوب کشور
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان