Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان در سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اتفاق میمون، مبارک و رویداد بزرگی که شامل حال ملت ایران شد. من هم به ملت  متمدن و بزرگ ایران تبریک می گویم. این چیزی جز لطف خدا نبود و به اذن خدا  بود.

وی افزود: تیم همکار، انسجام واحدی که بین بازیکنان تیم ملی و تیم  مستقر در منامه و تیم پشتیبان بود باعث این موفقیت شد و  نتایج تاریخی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هیچ وقت نتوانسته بود در بحرین پیروز شود  اما آنجا تاریخ را دگرگون کردند و نتیجه‌ای تاریخی گرفتیم.  عراق را هم 10 سال بود که نبرده بودیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: شانس تیم ملی کم شده بود و روی کاغذ عملا هیچ شانسی نداشتیم. این یک لطف الهی بود، میزبانی را از ما گرفته بودند. مسائلی گریبانگیر فدراسیون شده بود.  اعتبار فدراسیون زیر سوال رفته بود که به لطف الهی، همه همکاران، رسانه‌ها، رسانه ملی فضایی ایجاد شد که هم تیم ملی نتایج مناسبی بگیرد و شگفتی آفرینی کرد و به عنوان تیم اول صعود کردیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صدا و سیما ورزشی عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسول خادم به حمله ایران به اسرائیل (عکس)

پیشکسوت کشتی ایران به حمله موشکی و پهپادی ایران به مواضع اسرائیل واکنش نشان داد.

در همین رابطه رسول خادم پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خادم:منافع کشتی ایجاب می کرد بنا باشد! رسول خادم سرمربیگری تیم ملی را رها می کند!

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • واکنش رسول خادم به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳