Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان یزد با بیان اینکه سوء‌مدیریت سال‌های گذشته کشاورزان را ورشکست و دلالان را ثروتمند کرد، گفت: گرانی مرغ و تخم مرغ نمونه بارز بی‌تدبیری و ناتوانی در مدیریت کشور بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد‌، محمدصالح جوکار در نشست کشاورزان حامی آیت‌الله رئیسی در استان یزد با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته در حوزه کشاورزی هم مانند سایر بخش‌ها مشکلات زیادی به وجود آمده است اظهار داشت: بحث غذا و امنیت غذا نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه در سایه سوء برنامه‌ریزی در کشور ما، غالبا در این حوزه با مشکل مواجه بودیم و همین مشکلات سبب شد علاوه بر مردم، فعالان این عرصه هم با سختی‌های بسیار زیادی به کار خود ادامه دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه تا زمان فعالیت جهاد سازندگی روند فعالیت بسیار خوب پیش می‌رفت تاکید کرد: واقعا می‌توان چنین گفت که یکی از توطئه‌هایی که صورت گرفت انحلال جهاد سازندگی بود و شاید به این ترتیب می خواستند روحیه جهاد را از جامعه دور کنند.

جوکار با بیان اینکه متاسفانه در جامعه مشاهده می‌شود که بعضا محصول مورد نیاز مردم اصلا در بازار موجود نیست و قیمت‌ها به شدت سرسام آور می‌شود گفت: در زمان دیگر هم با سوء مدیریت عرضه یک محصولی را آنچنان در بازار زیاد می‌کنند که قیمت به شدت پایین می‌آید و در این بین کشاورزان متضرر و ورشکست می‌شوند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد، نظام توزیع و شبکه توزیع ناسالم و معیوبی است که متاسفانه در کشور ما وجود دارد.

تریبون تسنیم در بین مردم| مطالبه زنجانی‌ها از رئیس جمهور آینده / به داد مردم از این همه گرانی و تبعیض برسید + فیلمرئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: در حوزه بازار مرغ و تخم مرغ وزارت جهاد باید پاسخ بدهدشبکه توزیع ناسالم منجر به کمبود نهاده‌های دامی و بحران مرغ و تخم مرغ شد

وی تصریح کرد: کشاورزان ما تلاش می‌کنند و در طول سال با زحمت‌های فراوان محصولات را تولید می‌کنند ولی همین تولیدات با قیمت بسیار پایین از آنها خریداری می‌شود و با سوء استفاده‌های گسترده دلالان، محصول نهایی با قیمت چندین برابر به مردم فروخته می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه چرا باید در کشور ما دلالان بدون انجام هیچ کاری بالاترین سود را ببرند و کشاورزان با بیشترین حجم تلاش کمترین منفعت را ببرند افزود: در مقطع زمانی آخر سال 98 همه شاهد بودیم که که جوجه‌های یک روزه را آتش می‌زدند یا زنده زنده زیر خاک می‌کردند که در مجلس شورای اسلامی هشدار داده شد این اقدام مساوی با کمبود گوشت مرغ در جامعه می‌شود اما مسئولان به آن توجه نکردند.

جوکار گفت: به دنبال این موضوع ما افزایش سرسام‌آور و غیرقابل قبول در قیمت مرغ و تخم مرغ را شاهد بودیم به گونه‌ای که این محصول از سبد زندگی بسیاری از مردم ما حذف شد.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرغ و تخم مرغ کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد

وزیر کشور گفت: تمامی زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضاهای متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد.

به گزارش میزان، احمد وحیدی، وزیر کشور درباره آزادسازی پلاژ‌های دولتی در سواحل مازندران به نفع مردم اظهار کرد: با توجه به این‌که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.

وحیدی، اظهار کرد: به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم