Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در زمینه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ۱۴۰۰، ممنوعیت تردد شبانه در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: برای زمان بعد از ۲۸ خرداد و اعمال ممنوعیت‌ها مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.
سهم ۵۱ درصدی موتورسواران از جانباختگان تصادفات
رییس پلیس راهور استان اصفهان همچنین به سهم ۵۱ درصدی موتورسواران از آمار جان باختگان تصادفات در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: موتورسواران یکی از کاربران آسیب‌پذیر در چرخه ترافیک هستند.

او ادامه داد: از دلایل مهم درصد بالای سهم موتورسواران در تصادفات بی اعتنایی و بی توجهی آنان به قوانین است، به عبارتی متأسفانه تعداد قابل توجهی از موتورسواران خود را مقید به قوانین نمی‌دانند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: دلیل جان‌باختن موتورسواران و مصدومیت و معلولیت‌های دائمی، عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی انتخابات 1400 لغو ممنوعیت تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌با توجه به استقبال گسترده مشتریان از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت و ایجاد شرایط ویژه برای سپرده گذاران و دارندگان این حساب، برگزاری این جشنواره تداوم دارد.   بر این اساس دارندگان حساب های قرض الحسنه با افزایش موجودی و یا افتتاح حساب قرض الحسنه می توانند علاوه بر جوایز این جشنواره که شامل 1001 جایزه نقدی و هر یک به ارزش 250 میلیون تومان و صدها هزار جایزه نقدی دیگر است، از شرایط ویژه ای که برای دریافت تسهیلات این گونه از حساب ها فراهم شده بهره مند شوند.   شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز به میزان 200هزار تومان و حساب های ارزی 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه کشی شرکت کنند.   بر اساس این گزارش هر سپرده گذار به ازای هر 100 هزار تومان در هر روز یک امتیاز شرکت در قرعه کشی و هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی تر، از شانس بالاتری در قرعه کشی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند 
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟
  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه