Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:56:57 GMT

می‌تواندولتی مردمی و ایرانی قوی ساخت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۷۷۲

می‌تواندولتی مردمی و ایرانی قوی ساخت

ایسنا/سمنان مسوول ستاد مرکزی همبستگی ملی ایران در استان سمنان(هما) ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد گفت: آیت‌الله رییسی می‌تواند با تشکیل دولتی قوی به احیای امید و اقتصاد آسیب‌دیده ایرانیان کمک کند.

نعمت‌الله نظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برپایی انتخاباتی حماسی در جمعه پیش رو و انتخاب اصلح، می‌تواند نقطه آغازین احیای امید و سرآغاز گره‌گشایی از اقتصاد فرو بسته ایرانیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه معیشت مردم در این چند سال آسیب جدی دیده افزود: دکتر رییسی جدا از مقبولیت مردمی، به واسطه حضور موفق در قوه قضاییه، بازرسی کل کشور، دادستانی، آستان قدس، شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و ... با قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور آشنایی کامل دارد و همین در کنار روحیه مردم‌داری ایشان می‌تواند زمینه را برای حل مشکلات امروز جامعه فراهم کند.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه آیت‌الله رییسی در همه مناصب پیشین خود رویکردی علمی و برنامه‌محور داشته خاطرنشان کرد: با توجه به مقبولیت عمومی و جایگاه ویژه آیت الله رییسی در بین اقشار و لایه‌های مختلف اجتماعی حضور ایشان در عالی‌ترین مقام اجرایی کشور می‌تواند به احیای دوباره امید در بین مردم بیانجامد.

مسوول ستاد مرکزی همبستگی ملی ایران در استان سمنان(هما) با اشاره به تعدد ستادهای مردمی دکتر رییسی در سراسر کشور گفت: اقبال بالای مردم به ایشان سبب شده که برخلاف دیگر نامزدها، اقشار مختلف، خود به راه‌اندازی ستادهای مردمی برای ایشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بدنه اجرایی کشور نیازمند نیروهای جوان، کارآمد، باانگیزه و متعهد و انقلابی است تصریح کرد: آیت‌الله رییسی نشان داده نه تنها در ارتباط مستمر و دو سویه با چنین نیروهایی است بلکه برخلاف دیگران به بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان باور قلبی دارد.

نظری به تجربیات کشورمان در بیش از چهار دهه گذشته پرداخت و اظهار کرد: در سال‌های آغازین انقلاب با وجود نوپا بودن انقلاب یک جنگ تمام‌عیار از سوی دشمنان به کشور ما تحمیل شد ، اما امام راحل با باور به توان داخلی و اعتماد به نیروهای جوان و متعهد، زمینه‌ساز یک پیروزی تاریخی در دوران دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: تجربه آن سال‌ها گویای این است که اگر همچنان میدان‌داری به جوانان متعهد و انقلابی داده شود، عبور از شرایط دشوار اقتصادی و معیشتی فعلی نیز دور از دسترس نیست.
مسوول ستاد مرکزی همبستگی ملی ایران در استان سمنان با بیان اینکه همچنان آیت‌الله رییسی در مناظره های انتخاباتی نیز گفتند، مدیر پشت میز نیست افزود: دکتر رییسی در حدود دو سالی که ریاست قوه قضاییه را داشته با وجود اینکه بیش از یک سال آن در دوران کرونایی بوده اما در همین مدت به اکثر قریب به اتفاق استان‌های کشور سفر داشته و به واسطه نشست‌های متعدد با نخبگان ، تولیدکنندگان و اقشار مختلف مردم از نزدیک در جریان بسیاری از مشکلات امروز کشور قرار گرفته و از همین رو می‌توان امید داشت به فاصله معقولی بعد از تشکیل دولت احتمالی خود، مردم اثرات این انتخاب صالح را به روشنی درک کنند.

نظری با بیان اینکه رییسی چهره‌ای فراجناحی است افزود: ایشان از توان و ظرفیت لازم برای بهره‌گیری از همه استعدادها و توانمندی‌های داخلی و بسیج نیروها برای نیل به اهداف بلند بیانیه گام دوم انقلاب برخوردار است و می‌تواند "دولتی مردمی و ایرانی قوی" بسازد.

مسوول ستاد مرکزی همبستگی ملی ایران در استان سمنان با اشاره به فعالیت‌های ستاد مرکزی همبستگی ملی ایران در استان پهناور سمنان تصریح کرد: در حال حاضر ستادهایی ذیل این ستاد در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، آرادان و میامی فعال شدند .

وی با بیان اینکه ده‌ها کمیته در ذیل این ستاد فعال شده خاطرنشان کرد: تاکنون کمیته‌های بانوان، مهندسان، پرستاران و پزشکان، بازنشستگان، ورزشکاران و جوانان، مداحان، رسانه و فضای مجازی، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، بسیجیان، جانبازان و ایثارگران، کارمندان، کارگران و کمیته رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و....ذیل ستاد مرکزی فعال و در شهرستان‌های مختلف استان به تلاش برای زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی حداکثری و انتخابی اصلاح مشغول هستند.

وی از انتخابات به عنوان نماد و نمود مردمسالاری دینی در کشورمان نام برد و گفت: انتخابات در حقیقت جلوه عملی و بیرونی تحقق مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی است و آحاد ملت می توانند با استفاده از این حق، خود را در تعیین سرنوشت کشور سهیم کنند .انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ سيدابراهيم رئيسي ابراهیم رئیسی سمنان آیت الله رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با  اشاره سفر روز پنج شنبه آیت الله رئیسی به استان سمنان و تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان   گفت : با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری در دو شهر سمنان و شاهرود برای دیدار مردمی رئیس جمهور برنامه ریزی کرده اند از مردم درخواست می کنیم با حضور در دیدارهای مردمی رئیس جمهور مشکلات ، مطالبات و دغدغه های این استان را مطرح  و پیگیری کنند .

در سفر روز پنجشنبه هیات دولت به استان سمنان، رئیس جمهور قرار است ساعت ۱۰ در مسجد امام سمنان و ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شاهرود با مردم دیدار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند