Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری از برگزاری ۲۰ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت امسال در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: در این مراسمات از خادمین، مدیران اجرایی و مسئولین فرهنگی فعال در بقاع متبرکه استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(26خرداد) در همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران که به مناسبت گرامیداشت روز ملی امامزادگان به میزبانی امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: زندگی، رفتار و سنت اهل بیت(ع) برای مردم حجت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: همه افراد جامعه باید بدانند اگر در زندگی رفتار، کردار و اعمال از اهل بیت(ع) تبعیت کنند موفق خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پاسخگوی سوالات مردم هستند، تصریح کرد: باید قبول کنیم که در درک اندیشه‌های اهل بیت(ع) کوتاهی کردیم که باید بیشتر در فضای مجازی از اندیشه‌های خالصانه اهل بیت(ع) بهره‌گیری شود.

 

حجت الاسلام حیدری از برگزاری ۲۰ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت امسال در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: در این مراسمات از خادمین، مدیران اجرایی و مسئولین فرهنگی فعال در بقاع متبرکه استان تجلیل بعمل آمد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خودبا اعلام اینکه 28 خرداد 1400 روز عاشورا و تکرار کربلا است، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق رای لبیک به امام حسین (ع) است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: امامزاده قاسم بابل روز ملی امامزادگان مدیرکل اوقاف مازندران همایش تکریم امامزادگان دهه کرامت انتخابات تکریم و بزرگداشت امامزادگان اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، اقای بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کفت:این همایش با مسئولیت بسیج سازمان صدا و سیمای کشور برگزار خواهد شد و ۴ کمیته پشتیبانی کمیته فرهنگی اجتماعی امنیتی کمیته امور اقتصادی و کمیته رسانه با مسئولیت صدا و سیما دارد
وی افزود:درشورای معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان امروز ساز و کار برگزاری این همایش مطرح شد و در جلسات آینده هماهنگی‌های بیشتر به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده