Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی اظهار داشت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند، کار می‌کنند تا به جام جهانی صعود کنند و فکر نمی‌کنم فرقی بین تیم‌ها باشد.

وی درباره اتمام قرارداد اسکوچیچ خاطرنشان کرد: من به عنوان بازیکن، بازی می‌کنم و کار مدیریت را به مدیران می‌سپارم.

مهاجم تیم ملی در ادامه بیان داشت:  ناامید نشده بودیم و مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید یکسری ناامید شده بودند اما بازیکنان ناامید نشده بودند ولی نمی‌شد قبل از صعود صحبتش را مطرح کنیم. شما دیدید، ما تلاش کردیم تا بهترین عملکردمان را برای مردم عزیز انجام بدهیم و خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.

مهاجم پورتو در ادامه درباره جدایی کارلوس کی‌روش و اینکه آیا دوباره به روندی که در زمان او داشتیم برخواهیم گشت یا خیر، تصریح کرد: بعد از آن اتفاق، خیلی سخت است که روند را به آن شکل دنبال کنیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، خوشایند باشد. دل مردم را برای چند روز شاد کنیم و به جام جهانی صعود و در جام جهانی هم خوب بازی کنیم. شاد کردن دل مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد. 

طارمی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظرم شرکت در این انتخابات واجب است. شما اگر در انتخابات شرکت نکنید هر بلایی در آینده سر این کشور بیاید چه خوب باشد و چه بد، حق نظر دادن ندارید. مردم  بررسی کنند و ببینید که چه کسی صلاحیت دارد و به آن رای بدهند. اگر مردم رای ندهند بعدها حق گلایه از شرایط موجود را ندارند. باید خیلی منطقی فکر کنند و به فردی که صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد رای بدهند.  مردم ما حق شان بالاتر از این  حرف‌هاست که در این دوران گذرانده‌ایم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای مردم ما رقم بخورد.

برچسب‌ها دراگان اسکوچیچ کارلوس کی روش انتخابات ریاست جمهوری مهدی طارمی پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ کارلوس کی روش انتخابات ریاست جمهوری دراگان اسکوچیچ کارلوس کی روش انتخابات ریاست جمهوری مهدی طارمی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد

 تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا  مقابل افغانستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا ضمن رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز صعود کند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم