Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@15:26:11 GMT

مصدومیت شدید ماریو فرناندز در دیدار مقابل فنلاند / فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۵۲۱۶

‍‍‍‍‍‍

مصدومیت شدید ماریو فرناندز در دیدار مقابل فنلاند / فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: مصدومیت کینگزلی کومان تاسف‌آور است؛ اکنون با آرامش برای بازی آرسنال آماده می‌شویم

مصدومیت کینگزلی کومان، کام توماس توخل را پس از این پیروزی شیرین، تلخ کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی ساده مقابل کلن با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد تا شاگردان توماس توخل با روحیه‌ای خوب برای دیدار حساس با آرسنال آماده شوند.

به نقل از اسکای آلمان؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل کلن درباره عملکرد تیمش صحبت کرده و اعتقاد دارد می‌توانستند بیش‌تر قدر موقعیت‌های خود را بدانند و همچنین از بابت مصدومیت کینگزلی کومان نیز ابراز تأسف کرده است. او گفت: 

در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که سه یا چهارتای آن‌ها درون محوطه جریمه بود اما سپس از بیرون از محوطه جریمه، گل اول‌مان را زدیم. در مجموع، داشتن بالاترین سطح ممکن از تمرکز در بین دو بازی بسیار مهم، آسان نیست. در حال حاضر مصدومیت کینگزلی کومان بزرگ‌ترین نگرانی ما است. او پس از مدت‌ها درون ترکیب ابتدایی قرار گرفته بود و این (مصدومیت) واقعاً جای تأسف دارد.

توخل در ادامه افزود: 

ما جای زیادی برای پیشرفت داریم. اکنون حدأقل کارها را انجام دادیم تا همراه با آرامش برای بازی مقابل آرسنال آماده شویم. این بازی 50-50 خواهد بود و ما باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. با این حال برای کینگزلی بسیار متأسفم و او یک بازیکن کلیدی برای ما بود.  

توخل درباره وضعیت لروی سانه و مانوئل نویر که امروز بازی نکردند، گفت: 

امیدواریم لروی سانه برای چهارشنبه در دسترس باشد، ما نمی‌خواستیم امروز ریسک کنیم. مانوئل نویر نیز می‌توانست امروز بازی کند اما روی او هم نمی‌خواستیم ریسک کنیم. در این مرحله تعیین‌کننده از فصل، شما ترجیح می‌دهید یک تیم کامل با روحیه‌ای رقابتی داشته باشید اما واقعاً این مصدومیت‌ها، مانع از رسیدن ما به چنین هدفی شده است. 

دیتمار هامان به تازگی در انتقاد از توخل، گفته یکی از دلایل مصدومیت‌های متعدد بازیکنان بایرن، تمرینات این تیم است. توخل در جواب او گفت: 

من پاسخی برای آن ندارم اما البته که دیدی همه چیز را می‌داند. 

توخل درباره اینکه آیا مقابل آرسنال از نصیر مزروعی در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد، گفت: 

آخرین بازی او چند هفته پیش بود که عملکرد خوبی داشت اما امروز می‌توانید ببینید او در بهترین حالت خود نبود. او روزهای سختی را پشت سر گذاشته،. مصدوم شد، برگشت و دوباره مریض شد. 

توخل درباره دایو اوپامکانو و انتقادات از او، گفت: 

امیدوارم او بداند و احساس کند از حمایت کامل ما برخوردار است. ما از پتانسیل او آگاهیم و می‌دانیم چه ویژگی‌هایی دارد. من می‌دانم او چه‌قدر جاه‌طلب است. با این حال، او اکنون مرتکب اشتباهات زیادی می‌شود که می‌تواند در چنین سطحی بسیار سرنوشت‌ساز باشد، بنابراین این درست است که اوپا در بسیاری از گل‌‌های خورده ما در بازی‌های اخیر نقش داشته. هر چند هر بازیکنی چنین لحظاتی را تجربه می‌کند. او بازیکن ماست و به خوبی از جاه‌طلبی و پتانسیل او آگاهیم. ممکن است در روز چهارشنبه به او نیاز پیدا کنیم و به همین خاطر، وقت آن نیست بازیکنان را تک‌تک، بررسی کنیم. ما باید روحیه خود را حفظ کنم. او از حمایت کامل ما برخوردار است.

بایرن مونیخ در بازی بعدی خود، روز چهارشنبه در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا میزبان آرسنال است. دو تیم در دیدار رفت به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • خبر خوشحال کننده برای استقلالی ها
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال
  • توخل: مصدومیت کینگزلی کومان تاسف‌آور است؛ اکنون با آرامش برای بازی آرسنال آماده می‌شویم
  • مدیر بایرن: نویر و سانه حتما به بازی آرسنال می‌رسند
  • ستاره بایرن بازی آرسنال را از دست داد! (عکس)‏
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!
  • مصدومیت کینگزلی کومان مقابل کلن / فیلم