Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:15:17 GMT

اعلام حمایت جامعه اسلامی کارمندان از رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۵۲۳۸

جامعه اسلامی کارمندان در حمایت از سیدابراهیم رئیسی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«جمهوری اسلامی ایران از نظر تحولات در داخل کشور و اوضاع کنونی منطقه و جهان در نقطه ای حساس و در یک پیچ تاریخی ومهم قرار گرفته است.
 کارنامه ناکارآمدی دولت های یازدهم و دوازدهم کشور را در روند تحولات و تغییرات ضروری در جهت حفظ منافع و مصالح و رشد کشور و توجه به نیازهای اصلی و اساسی مردم عزیز با انتخاب مدیران لایق و شایسته و متخصص و تراز انقلاب اسلامی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه اسلامی کارمندان با شناخت کافی و با دلایل منطقی و مستدل در انتخابات ریاست جمهوری بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ از حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که دارای تجربیات ارزنده و متراکم و کارنامه موفق در مدیریت‌های مختلف اعم از سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه بوده و از شخصیتی ولایی و انقلابی ، مردمی و محبوب و درد آشنا با مردم محروم برخوردار می باشد حمایت می کند.
 جامعه اسلامی کارمندان از مردم حق شناس و عزتمند ایران دعوت می نماید که با رای خودبه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی مدیریت کشور را به کاندیدای اصلح و دولتی مردمی و صالح و امین و کارآمد بسپارند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ رييسي جامعه اسلامی کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/

 

بین الملل تابناک: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری پاکستان و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی

رئیس جمهور در آغاز سفر ۲ روزه خود به پاکستان، در محل کاخ نخست وزیری این کشور به شکل رسمی از سوی شهباز شریف مورد استقبال قرار گرفت.

 سید ابراهیم رئیسی که برای سفر ۲ روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور

رییس جمهور کشورمان که به پاکستان سفر کرده در بدو ورود به اسلام آباد یک درخت غرس کرد .

سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد در بدو ورود به پایتخت پاکستان به نشانه دوستی بین دو کشور یک نهال کاشت.

پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

 در پی سفر «سید ابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/
  • عکسی از ابراهیم رئیسی درحال کاشتن نهال در پاکستان
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران