Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:23:54 GMT

سرنوشت کشور وابسته به کار مردم در روز جمعه است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۵۲۴۸

سرنوشت کشور وابسته به کار مردم در روز جمعه است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌‌ها؛ اعم از اقتصادی،‌ امنیت،‌ سلامت و ... وابسته به عملی است که شما مردم روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنرانی تلوزیونی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات 1400 از لحظاتی قبل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این سخنرانی به شکل زنده از شبکه یک و خبر سیما، رادیو ایران و صفحات مجازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حال پخش است.   محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:   * دهه مبارک کرامت را و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک عرض می‌کنم به همه ملت عزیزمان و همه مشتاقان زیارت آن بزرگوار که متأسفانه مدت‌هاست که محروم مانده‌ایم از این فیض بزرگ.   * امیداریم که خداوند به برکت دعای این بزرگوار رحمتش را به این ملت روز به روز افزون کند.   * بحث امروز من درباره انتخابات است. تا کم‌تر از 48 ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت‌ساز در کشور اتفاق خواهد افتاد. عبارت است از انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا.   * قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌‌ها؛ اعم از اقتصادی،‌ امنیت،‌ سلامت و ... وابسته به عملی است که شما مردم روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد.   * با حضور و رأی خودتان سرنوشت کشور را رقم می‌زنید.   * کار بزرگ مردم در روز جمعه اولاً‌ اصل مشارکت ثانیاً نوع مشارکت و انتخاب خواهد بود که امیدواریم خدای متعال دل‌های ملت ایران را هدایت کند تا به بهترین وجه در این عرصه ظاهر بشویم.   * در یکی از سخنرانی‌های اخیر عرض کردیم که حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی دارای یک اصل محکم و سند متقن فکری است. صرفاً مسئله‌ای سیاسی نیست. البته فواید سیاسی حضور مردم زیاد است. لکن مهم‌‌تر از این ها اصل فلسفه حضور مردم در جمهوری اسلامی است. یعنی جمهوری یک بخش است و اسلامیت یک بخش. یعنی اگر جمهوری نباشد تحقق پیدا نکند.   * به همین دلیل هم هست دقیقاً که همه مراکز قدرت شیطانی در دنیا، با انتخابات هم به‌طور ویژه مخالفت می‌کنند. در همه انتخابات‌های ما در طول این ده‌ها سال اینطور بوده که ابزارهای رسانه‌ای و سیاسی‌شان را در اختیار تخریب ذهنی مردم و اگر بتوانند به نحوی دخالت در انتابات بوده برای اینکه نگذارند شکوه و شوکت انتخابات خود را نشان دهد.   * البته به کوری چشم آن‌ها همه انتخابات‌ها سر وقت خود برگزار شده است. البته تبلیغات سوء آن‌بوده همیشه بوده. قبل از انتخابات تا بعد از انتخابات همیشه وجود داشته. شاید در هیچ نقطه‌ای از عالم نتوانیم پیدا کنیم که انتخاباتش این همه مورد تهاجم دشمن قرار گرفته باشد.   * الان چندماه است که رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی و مزدورهایی که زیر پرچم آن‌ها هستند دارند خودشان را می‌کشند برای اینکه حضور مردم را کمرنگ کنند و انتخابات را به نحوی مورد اتهام قرار دهند.   * خب هدف آن‌‌ها این است که این انتخابات به صورت مطلوب جمهوری اسلامی انجام نشود. یعنی مردم از نظام فاصله بگیرند. چون عدم حضور مردم در انتخابات به‌معنای فاصله گرفتن از نظام است. البته مردم گوش نکردند، البته متن مردم را می‌گویم. با یه عده خاص کاری نداریم. مردم ان‌شاءالله حضور خواهند یافت و آبرو خواهند داد به نظام.   * حقیقت این است که برخی حقایق در عالم سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و حوادثی که رنگ و بوی سیاست دارند، باید نگاه به آن‌ها برتر از نزاع‌های سیاسی باشد. مثلاً تشییع شهید سلیمانی حادثه بزرگی بود و دیگر بحث سلیقه سیاسی نبود و همه شرکت کردند. انتخابات هم از این نوع است و همه باید فارغ از هر سلیقه‌ای حضور داشته باشند. چون نظام اجتماعی به این حضور نیاز دارد.   این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی سرنوشت کشور حضور مردم روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق

دریافت 24 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ️با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، کارکنان ادارات، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، کارگران، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر خور برگزار شد.

کد خبر 6082494

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  •  چرا در شرایط جنگی گشت ارشاد بازگشت؟
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟