Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سخنرانی رهبر معظم انقلاب با مردم بصورت زنده در تلوزیون از دقایقی پیش  آغاز شد.



اهم فرمایشات ایشان به شرح زیر است:

-دهه مبارک کرامت و میلاد امام رضا را به همه ملت ایران و مشتاقان آن بزرگوار تبریک عرض می‌کنم. امیدواریم به برکت دعا و شفاعت این بزرگوار رحمت و لطفش را به ملت ایران افزون کند و برکات مجاورت مردم ایران با این حرم مطهر افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 - جمهوریت در نظام اسلامی، با مشارکت مردم محقق می‌شود

-قطعا سرنوشت کشور در برهه زمانی در همه زمینه ها از جمله اقتصاد و امنیت و سلامت وابسته به معملی است که شما مردم ایران روز جمعه انجام خواهید داد. یعنی شما با رای خود را سرنوشت کشور را رقم می زنید.

-کار مردم اصل مشارکت و نوع مشارکت و انتخاب خواهد بود. امیدواریم بتوانیم به بهترین وجهی در این عرصه حاضر شویم. - همه مراکز قدرت شیطانی در دنیا که با جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند با انتخابات هم مخالفت می کنند. در همه این انتخابات‌ها ابزارهای سیاسی و رسانه ای شان در صدد تخریب ذهنی مردم علیه انتخابات است تا نگذارند شکوه و شوکت انتخابات، خودش را نشان دهد.

- در طول این سال ها انتخابات  سر وقت انجام شده و یک روز عقب نیفتاده است.

- در هیچ نقطه ای از عالم نمی‌توانید کشوری را پیدا کنید که انتخاباتش آنقدر در معرض مواجه دشمنان باشد.

- در انتخابات روز جمعه، رسانه های آمریکا، انگلیسی و مزدوران آنها خودشان را می‌کشند برای آنکه بتوانند انتخابات ما را زیر سوال ببرند و حضور مردم را کمرنگ کنند و به نحوی آن را مورد اتهام قرار بدهند .

- هدف آنها این است که انتخابات به صورت مطلب، انجام نگیرد و مردم از نظام فاصله بگیرند. البته مردم به حرف آنها گوش نکردند.گروه های خاصی، حرف همان ها را تکرار می کنند، به آنها کاری نداریم امام مردم نشان دادند عکس دشمن اقدام کردند. در این انتخابات هم حضور پیدا خواهند کرد.   در حال تکمیل...

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: «به‌ لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.»

در همین راستا، تیتر یک سایت دفتر رهبر انقلاب با اشاره به بیانات معظم له نوشت: « دستاورد عملیات وعده صادق اثبات قدرت اراده ملت ایران در چشم جهان»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897988

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد