Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:47:57 GMT

نباید از ایتالیا هراسی داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۵۵۴۷

نباید از ایتالیا هراسی داشته باشیم

ولادمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس مدعی شد بازیکنانش نباید از تیم ملی ایتالیا هراسی داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، ولادمیر پتکوویچ از سال 2012 تا ژانویه 2014 روی نیمکت لاتزیو حضور داشته و در دیداری به یادماندنی و با شکست دادن رم در فینال کوپا ایتالیا در سال 2013، به عنوان قهرمانی نیز با بیانکوچلستی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تیم ملی سوئیس تحت هدایت او در همین ورزشگاه مهمان ایتالیا است و ولادمیر پتکوویچ ابراز امیدواری کرد عملکرد تیمش باعث تعجب بازیکنان حریف بشود.

 

 

ولادمیر پتکوویچ، گفت: "بازگشت به المپیکو بعد از هشت سال بسیار جالب است. ما فوتبال خود را بازی خواهیم کرد و البته با هر حریفی باید با احترام رفتار شود. ما باید به ایتالیا احترام بگذاریم، زیرا آنها یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هستند. اما نباید این احترام بیش از حد باشد، همچنین ما باید کیفیت خود را نشان داده و ایتالیا را متعجب و متحیر کنیم.

 

ما باید سریعتر توپ را حرکت داده و در مقابل دروازه فرصت طلبی بیشتری داشته باشیم، همچنین بازیکنان ما باید تکل های بهتری بزنند و و این تنها راه مقابله با ایتالیا است. ما باید آن را مرحله به مرحله پیش برویم و قصد داریم به بهترین نتیجه ممکن در برابر قوی ترین تیم گروه دست یابیم. ایتالیا با شروع و هیجان زیادی در میدان حاضر می شود و بازیکنان تیم ملی سوئیس باید قادر به کنترل هیجان بازیکنان حریف باشند. باید جلوی حرکات بازیکنان حریف را گرفته و بدون ترس، اما با احترام بازی کنیم."

تیم ملی سوئیس تیم ملی ایتالیا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سوئیس تیم ملی ایتالیا یورو 2020 تیم ملی سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس

کشور سوئیس با وجود ادعای بی طرفی حدود ۱۳ میلیارد یورو از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده که این امر جنجال‌هایی را در این کشور به لحاظ تاریخی بی طرف به راه انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، سوئیس دارایی های حدود 13 میلیارد یورویی روسیه را مسدود کرده و باعث ایجاد اختلاف در مورد بی طرفی تاریخی این کشور شد.

سوئیس حدود 13 میلیارد فرانک سوئیس (تقریبا 13 میلیارد یورو) از دارایی های روسیه در این کشور را مسدود کرده است.

همانطور که شرکت رسانه ای آمریکایی "بلومبرگ" گزارش می دهد، این شامل بیش از 7 میلیارد فرانک ذخایر و دارایی های بانک مرکزی روسیه است.

در مجموع 17 ملک و همچنین خودروهای لوکس، آثار هنری و مبلمان روسی در سوئیس مسدود شدند.

تصمیم سوئیس برای تصویب این تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه پس از آغاز جنگ اوکراین، جنجال قابل توجهی را در این کشور به طور سنتی بی طرف ایجاد کرده است. اگرچه فشارهای بین المللی برای انجام بیشتر این گونه اقدامات بر سوئیس وجود دارد، این گام در حال حاضر در داخل این کشور بحث برانگیز است.

به گزارش بلومبرگ فعالان برای برگزاری همه پرسی در مورد بی طرفی سوئیس به اندازه کافی امضا جمع آوری کرده اند. هدف آنها تثبیت این موضوع در قانون اساسی و جلوگیری از مشارکت در اقدامات اجباری غیرنظامی است که شامل تحریم نیز می شود.

وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکرایندرخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟