Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@01:29:29 GMT

سعید جلیلی به نفع رئیسی کناره‌گیری کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۵۶۶۴

سعید جلیلی به نفع رئیسی کناره‌گیری کرد

آفتاب‌‌نیوز :

براساس شنیده‌ها سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش در با انتشار پیامی به منظور تقویت جبهه انقلاب به نفع رئیسی از انتخابات کناره‌گیری کرد.

جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت برای دومین بار بود که کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شد. وی در سال 92 نیز کاندیدا بود که با 4 میلیون و 168 هزار رای (11/36 درصد) نفر سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که یکی از دو نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است، اگرچه تا پیش از ثبت‌نام گمانه‌زنی‌هایی در خصوص حضور او مطرح می‌شد، اما وی هیچگاه این موضوع را نه تایید و نه رد کرد.

جلیلی در هشت سال گذشته با ساماندهی تشکلی با نام «دولت در سایه» برنامه‌هایی برای اداره کشور آماده کرده بود. جلیلی در انتخابات سال 96 به حمایت از رئیسی پرداخت و برای او تبلیغ و سخنرانی کرد.

علیرضا زاکانی یکی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ساعاتی پیش ضمن حضور در امامزاده علی اکبر(ع) چیذر و در جوار مرقد فرمانده شهیدش حاج محمود (عبدالله) نوریان به نفع حجت‌الاسلام رئیسی از حضور در عرصه انتخابات کناره‌گیری کرد.

همچنین محسن مهرعلیزاده نیز به نفع همتی از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد. بنابراین تا این لحظه، رئیسی، رضایی، قاضی‌زاده‌هاشمی و همتی با هم رقابت خواهند کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید